Electrica Furnizare oferă clienților și potențialilor clienți informații generale și personalizate în legătură cu serviciul de furnizare a energiei electrice prin intermediul serviciului Call Center.

Zilnic, între orele 08:00-20:00, de luni până vineri, operatorii Call Center oferă publicului Electrica Furnizare informații referitoare la:

  • contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice (documente necesare pentru încheierea contractului de furnizare a energiei electrice, starea contractului deja încheiat etc);
  • facturile emise și consumurile facturate (dată emitere factură, data scadenței facturii, valoare, indexe facturate, perioada de transmitere index, metoda de estimare aplicată locului de consum, cantități estimate, cantități rezultate la regularizare);
  • tarifele reglementate și prețurile aprobate și avizate de ANRE;
  • soldul neachitat (componența soldului, preavize/ordine de deconectare emise la locul de consum, condiții de reconectare a locului de consum);
  • mărimile asociate consumului și cadrul legal care reglementează facturarea acestora;
  • modalități de plată a facturilor și plățile efectuate.

Fără a mai fi necesară interacțiunea cu operatorul Call Center, prin meniul automat al aplicației Call Center, se pot accesa informații generale referitoare la:

  • contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice
  • facturarea consumului și modalitățile de plată
  • datele de contact ale operatorilor de distribuție, pentru anunțarea deranjamentelor.

În curând, va fi posibilă accesarea meniului automat pentru informații generale. De asemenea, în scurt timp, prin accesarea meniului automat al aplicației Call Center, indexul autocitit poate fi transmis simplu și rapid, prin introducerea datelor personalizate din contract sau se vor putea obține informații în legătură cu soldul total neachitat și soldul cu condiție de preavizare.