Stimați clienți,

Eficientizarea activității de furnizare a energiei electrică, respectiv facilitarea plății facturilor de energie electrică conform cerințelor clienților noștri constituie o preocupare permanentă pentru noi, furnizorul dumneavoastră.

Electrica Furnizare SA vă informează că începând cu data de 01 martie 2017 plata facturilor de energie electrică nu se mai efectuează la ghișeul din incinta unor casierii.

Plata facturilor se va putea realiza la terminalul de încasare instalat. Pentru efectuarea plăţii este necesară factura sau codul ATM de pe factură.

Vă reamintim că aveți la dispoziție multiple alte opțiuni pentru plata facturilor: online, prin Oficiul Virtual, la bancă, în numerar, prin direct debit, la automatele multifuncționale sau prin diverse instrumente bancare, prin internet banking, la terminalele multiplată din rețelele Smartpay, Qiwi și ZebraPay, de pe telefonul mobil, prin serviciul M-Pesa de la Vodafone, la centrele de plată Un-Doi ale Mobile Distribution, la comercianții care afișează siglele PayPoint, PAYZONE, prin serviciul Westaco Express, la stațiile OMV, la magazinele Orange.

Electrica Furnizare SA