Electrica 3in1 / Gaz 3in1
Cum pot obține o ofertă pentru achiziția Electrica 3in1 sau Gaz 3in1?
Poți solicita o ofertă Electrica 3in1 sau Gaz 3in1:
- online (Electrica 3in1 – click aici) sau prin MyElectrica
- telefonic, la Call Center telefon 0244 406006, L-V, 8:00 – 20:00
- în punctele de relații cu clienții ale Electrica Furnizare
Ce conține tariful produsului Electrica 3in1? Dar Gaz 3in1?
Tariful Electrica 3in1 este format din două componente:
- prețul pentru energia electrică (lei/kWh)
- preț abonament (lei/loc consum/zi)
Tariful Gaz 3in1 este format din două componente:
- prețul pentru gaze naturale (lei/kWh)
- preț abonament (lei/loc consum/zi)
Pot să beneficiez de produsul Electrica 3in1 sau Gaz 3in1 indiferent de județul în care locuiesc?
Produsele sunt disponibile pentru toți clienții casnici, indiferent de județ.
Ce înseamnă situație de urgență?
Se consideră situație de urgență atunci când producerea unui eveniment acoperit:
- cauzează o stare de disconfort persoanelor care locuiesc în imobilul pentru care este inclusă clauza ATU;
- impune efectuarea de reparații în regim de urgență pentru prevenirea producerii unor pagube materiale la imobilul pentru care este inclusă clauza ATU;
- prin reparații de urgență se înțeleg servicii efectuate cu scopul remedierii avariei cauzate de evenimentele acoperite, fără a include consecințele materiale, directe sau indirecte.
Cât este limita maximă la o intervenție ATU (Asistență Tehnică de Urgență)?
Limita maximă de acoperire pe intervenție ATU este de 750 lei.
Cât este limita maximă de despăgubire la AB (Asigurare de Bunuri)?
Limita maximă de despăgubire AB este de 7.500 lei.
Câte intervenții sunt acoperite prin ATU (Asistență Tehnică de Urgență)?
ATU acoperă un număr nelimitat de intervenții în perioada contractuală (12 luni).
Ce include o intervenție ATU (Asistență Tehnică de Urgență)?
O intervenție include următoarele:
- deplasarea echipei, indiferent de distanța până la locul avariei;
- manoperă pentru remedierea temporară, în cazul în care reparația finală nu este posibilă la fața locului sau, dacă este posibil, definitivă;
- materiale mici (câlți, pastă de contact, coturi de plastic, sârme, colier, bandă teflon, piulițe etc.).
În cazul în care valoarea reparațiilor depășește limita maximă de 750 lei, partenerul se va limita doar la lucrările care se încadrează în această sumă, comunicând acest lucru în prealabil clientului.
În cazul în care lucrarea este evaluată la mai mult de 750 lei și clientul dorește, există posibilitatea de a plăti diferența direct echipei de intervenție.
Cum anunț un eveniment (ATU)?
Clientul sună imediat la Centrul de asistență tehnică de urgență, telefon 021.312.22.39 (non-stop, 24 h pe zi, 7 zile pe săptămână, cu tarif normal).
Cum anunț o daună (AB)?
Termenele obligatorii de avizare a daunei:
- 24 de ore, în caz de furt,
- 5 zile lucrătoare, în cazul producerii celorlalte tipuri de daună.
Ce nu acoperă ATU?
- avarierea unei părți comune a imobilului din care face parte locuința asigurată, daca locuința nu este afectată
avarierea bunurilor electrocasnice și electronice - serviciile sau despăgubirile legate direct sau indirect de operațiile curente de întreținere
- riscurile catastrofice
- efectuarea reparațiilor în regie proprie sau cu furnizori, alții decât cei agreați de Allianz-Țiriac
- bateriile și obiectele sanitare uzate, defecte sau sparte
- consecințele materiale directe și indirecte legate de lucrări normale de întreținere a bunurilor asigurate
Ce nu acoperă AB?
AB nu acoperă:
- bunurile aflate în clădiri părăsite, neutilizate pe întreaga perioadă de asigurare, ruinate sau degradate, fără uși, ferestre și sisteme de închidere sau având încuietorile deteriorate
- bunurile din imobile ce prezintă semne de dărâmare și ruină și pentru care se impun reparații capitale la elementele de rezistență, fundații, stâlpi, grinzi, zidărie, precum și pardoseli, tavane, acoperiș
- bunurile aflate în afara locuinței propriu-zise, în uscătorii, pivnițe, poduri, magazii sau alte încăperi de folosință comună, balcoane sau terase deschise, sub șoproane sau cerul liber
- mobilă stil, tapiserii, lucrări pe sticlă, instrumente muzicale, manuscrise sau alte obiecte cu valoare artistică, științifică sau istorică, blănuri, arme
- obiecte de artă: tablouri, sculpturi, alte obiecte de artă
- bunurile prețioase cu valoare unitară peste 5.000 de lei: bijuterii, pietre prețioase, obiecte din metale prețioase, ceasuri, cheltuielile de refacere a documentelor sau datelor pe suport hârtie deteriorate, distruse sau pierdute
- orice alte bunuri care nu se încadrează în categoriile menționate la acoperire sau sunt menționate specific în secțiunea excluderi
Pot să beneficiez de Electrica 3in1 / Gaz 3in1 fără energie electrică/gaze naturale?
Nu, Electrica 3in1/Gaz 3in1 este un contract de energie electrică/gaze naturale, iar beneficiile de asigurare sunt incluse în acesta.
Cum se face plata?
Electrica 3in1 este un contract de energie, deci plata facturii se face conform prevederilor contractuale pentru furnizarea de energie electrică.