Descarcă aplicația MyElectrica și gestionează facturile și consumul oricând și de oriunde.
Autentifică-te sau creează un cont MyElectrica și gestionează facturile și consumul oricând și de oriunde.

Soluționare solicitări / plângeri

Procedura-cadru privind obligaţia furnizorilor de energie electrică şi gaze naturale de soluţionare a plângerilor clienţilor finali, aprobată prin Ordinul ANRE nr. 16/2015, are ca scop asigurarea unui cadru unitar, simplu şi transparent, precum şi a unui standard ridicat în ceea ce privește activitatea de soluţionare a plângerilor.

Furnizorul are obligația de a publica pe pagina proprie de internet rapoarte privind activitatea de soluţionare a plângerilor, care conţin informaţii cu privire la plângerile primite: număr plângeri, canale de înregistrare, tip client, categorii de plângeri, sinteza modului de soluţionare a acestora şi măsurile corective stabilite etc.

Dacă dorești să ne transmiți o plângere, te rugăm să accesezi formularul online dedicat.

Termenele de soluționare a plângerilor și compensațiile acordate în cazul nerespectării acestora pot fi consultate aici.

Procedură soluționare plângeri

Rapoarte activitate soluționare plângeri

Raport plângeri an 2023

Raport plângeri semestrul II - 2023

Raport plângeri semestrul I - 2023

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - GN - an 2022

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - GN - Sem II an 2022

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - EE - an 2022

descarcă

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - EE - Sem II an 2022

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - GN - an 2022

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - GN - Sem II an 2022

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final- EE - Sem II an 2022

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final- EE- an 2022

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri- EE - sem I an 2022

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - EE - sem I an 2022

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - GN - sem I an 2022

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final- GN - sem I an 2022

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final- GN -sem I an 2022

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - Gaze Naturale - an 2021

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri Energie Electrică - an 2021

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - Gaze Naturale - an 2021

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri Energie Electrică - an 2021

Structura plângerilor în funcție de categorie, concluzia analizei și respectarea termenului lega - Energie Electrica - an 2021

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final- Energie Electrica - an 2021

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - Gaze Naturale - sem II, 2021

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - Gaze Naturale - sem II, 2021

descarcă

 

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri Energie Electrică - sem II, 2021

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - Energie Electrica - sem II, 2021

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - Energie Electrică - sem I, 2021

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri Energie Electrică - sem I,2021

Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - Gaze Naturale - sem I, 2021

Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri Gaze Naturale - sem I, 2021