Modalități de transmitere a plângerilor
Puteți transmite nemulțumirile dumneavoastră privitoare la contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice, ofertarea de prețuri și tarife, facturarea contravalorii energiei furnizate, continuitatea în alimentarea cu energie electrică, asigurarea calității energiei electrice furnizate, funcționarea grupurilor de măsurare, schimbarea furnizorului, informarea conform cerințelor legislației în vigoare sau în legătură cu alte probleme de furnizare a energiei electrice sau gaze naturale:
- online, la adresa de email clienti@electricafurnizare.ro;
- prin MyElectrica;
- prin formularul online de înregistrare a plângerilor;
- la Call Center, la numărul de telefon 0244 40 60 06 (apel taxabil, tarif normal, orele 8:00-20:00), serviciu disponibil în zilele lucrătoare, mai puțin sărbătorile legale;
- prin poștă, fax (număr: 0371 608 070) sau la punctele de contact ale Electrica Furnizare SA.
În cazul în care sunteți nemulțumit de modul de soluționare a plângerii, aveți dreptul de a apela la Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (București, sector 2, str. Constantin Nacu nr.3, telefon: 0213278174, 0213278100, fax: 0213124365, email: anre@anre.ro), la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor, sau de a vă adresa instanței judecătorești competente.