Modalități de transmitere a plângerilor

Puteți transmite nemulțumirile dumneavoastră privitoare la contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice, ofertarea de prețuri și tarife, facturarea contravalorii energiei furnizate, continuitatea în alimentarea cu energie electrică, asigurarea calității energiei electrice furnizate, funcționarea grupurilor de măsurare, schimbarea furnizorului, informarea conform cerințelor legislației în vigoare sau în legătură cu alte probleme de furnizare a energiei electrice sau gaze naturale:

În cazul în care sunteți nemulțumit de modul de soluționare a plângerii, aveți dreptul de a apela la Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (București, sector 2, str. Constantin Nacu nr.3, telefon: 0213278174, 0213278100, fax: 0213124365, email: anre@anre.ro), la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor, sau de a vă adresa instanței judecătorești competente.

Article Attachments