Energie electrică – Asistență tehnică de urgență – Asigurare de bunuri2020-01-16T09:07:48+00:00

Electrica 3în1

Cu Electrica 3în1 ai:

  • Energie electrică

  • Asistență Tehnică de Urgență

  • Asigurare Bunuri

Cere detalii

Electrica 3în1

Cu Electrica 3în1 ai:

  • Energie electrică

  • Asistență Tehnică de Urgență

  • Asigurare Bunuri

Cere detalii

Ce dorești să afli?

Ce este și de ce să alegi pachetul Electrica 3în1?

De ce să alegi Electrica 3în1?

Asistență Tehnică de Urgență (ATU) și Asigurare de Bunuri (AB), împreună cu energia electrică

Detalii
Care sunt avantajele și beneficiile pachetului Electrica 3în1?

Care sunt avantajele și beneficiile Electrica 3în1?

Un singur contract, predictibilitatea costurilor, promptitudine

Detalii
Ce este Asistența Tehnică de Urgență (ATU)?

Ce este Asistența Tehnică de Urgență (ATU)?

Este un serviciu la domiciliu care te ajută în situația apariției unor evenimente neprevăzute.

Detalii
Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

Bunuri de tip general, electronice, vestimentare -> află ce bunuri poți proteja prin acest serviciu

Detalii
Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Produsul se adresează tuturor clienților casnici și presupune încheierea unui contract pentru toate cele 3 beneficii.

Detalii
Plata online

Prețuri și tarife Electrica 3în1

Vizualizează prețurile și tarifele noastre și alege-l pe cel care este mai potrivit pentru nevoile tale

Detalii

Ce dorești să afli?

Ce este și de ce să alegi pachetul Electrica 3în1?

De ce să alegi Electrica 3în1?

Asistență Tehnică de Urgență (ATU) și Asigurare de Bunuri (AB), în același pachet cu energia electrică

Detalii
Care sunt avantajele și beneficiile pachetului Electrica 3în1?

Care sunt avantajele și beneficiile Electrica 3în1?

Un singur contract, predictibilitatea costurilor, promptitudine

Detalii
Ce este Asistența Tehnică de Urgență (ATU)?

Ce este Asistența Tehnică de Urgență (ATU)?

Este un serviciu la domiciliu care te ajută în situația apariției unor evenimente neprevăzute.

Detalii
Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

Bunuri de tip general, electronice, vestimentare -> află ce bunuri poți proteja prin acest serviciu

Detalii
Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Produsul se adresează tuturor clienților casnici și presupune încheierea unui contract pentru toate cele 3 beneficii.

Detalii
Plata online

Prețuri și tarife Electrica 3în1

Vizualizează prețurile și tarifele noastre și alege-l pe cel care este mai potrivit pentru nevoile tale

Detalii

Intră în legătură cu un reprezentant Electrica Furnizare

Completează formularul de solicitare ofertă cu datele tale și noi îți vom transmite o ofertă de preț pentru furnizarea energiei electrice împreună cu asigurarea tehnică de urgență și cea de bunuri

Solicită ofertă

Ce este Electrica 3în1?

Electrica 3în1 este un produs gândit să răspundă nevoii de confort și siguranță a casei și familiei tale, care, pe lângă serviciile legate de furnizarea energiei electrice, cuprinde și două beneficii: Asistență Tehnică de Urgență (ATU) și Asigurare de Bunuri (AB). Pentru momentele neprevăzute și mai puțin plăcute din viața ta, cum ar fi apariția unor avarii sau a distrugerii unor bunuri, poți alege Electrica 3în1 pentru a scăpa de gestionarea unor situații care îți consumă timp și creează un disconfort atât ție, cât și familiei tale.

Ce este Electrica 3în1?

Electrica 3în1 este un produs gândit să răspundă nevoii de confort și siguranță a casei și familiei tale, care, pe lângă serviciile legate de furnizarea energiei electrice, cuprinde și două beneficii: Asistență Tehnică de Urgență (ATU) și Asigurare de Bunuri (AB). Pentru momentele neprevăzute și mai puțin plăcute din viața ta, cum ar fi apariția unor avarii sau a distrugerii unor bunuri, poți alege Electrica 3în1 pentru a scăpa de gestionarea unor situații care îți consumă timp și creează un disconfort atât ție, cât și familiei tale.

Care sunt avantajele și beneficiile Electrica 3în1?

Avantaje:

  • Simplu, Ușor și Accesibil – ai un singur contract prin care obții furnizare de energie electrică și beneficii: Asistență Tehnică de Urgență și Asigurare pentru Bunurile aflate în locuința ta.
  • Siguranță financiară și predictibilitate a costurilor lunare – în fața unor evenimente neprevăzute care pot să apară în locuința ta.
  • Promptitudine – beneficiile Asistența Tehnică de Urgență împreună cu Asigurarea de Bunuri sunt dezvoltate în parteneriat cu Allianz-Țiriac, special pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri.

Beneficii:

  • Intervenție în maxim 4 ore de la primirea notificării telefonice.
  • Număr nelimitat de evenimente produse în perioada de contractare pentru Asistența Tehnică de Urgență
  • Despăgubire în cazul unor evenimente neplăcute: 750lei/eveniment ATU și 7500 lei limita maximă de despăgubire pentru Asigurarea de Bunuri.

Care sunt avantajele și beneficiile Electrica 3în1?

Avantaje:

  • Simplu, Ușor și Accesibil – ai un singur contract prin care obții furnizarea de energie electrică și beneficii: Asistență Tehnică de Urgență și Asigurare pentru Bunurile aflate în locuința ta.
  • Siguranță financiară și predictibilitate a costurilor lunare – în fața unor evenimente neprevăzute care pot să apară în locuința ta.
  • Promptitudine – beneficiile Asistența Tehnică de Urgență împreună cu Asigurarea de Bunuri sunt dezvoltate în parteneriat cu Allianz-Țiriac, special pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri.

Beneficii:

  • Intervenție în maxim 4 ore de la primirea notificării telefonice.
  • Număr nelimitat de evenimente produse în perioada de contractare pentru Asistență Tehnică de Urgență.
  • Despăgubire în cazul unor evenimente neplăcute: 750lei/eveniment (ATU) și 7500 lei limita maximă de despăgubire pentru Asigurarea de Bunuri.

Ce este Asistență Tehnică de Urgență (ATU)?

Este un serviciu de asigurare pentru Asistență Tehnică de Urgență la domiciliu care te ajută în situația apariției unor evenimente neprevăzute în locuința ta și impune efectuarea de reparații în regim de urgență, cu scopul remedierii avariei cauzate de evenimentele acoperite, fără a include consecințele materiale, directe sau indirecte.

O situație de urgență este acea situație care cauzează o stare de disconfort persoanelor care locuiesc într-un imobil, ca urmare a apariției unor evenimente neprevăzute cum ar fi:

  • avarii la instalațiile de apă și canal (ex.: spargerea sau înfundarea conductelor de apă)
  • avarii la instalația de încălzire (ex.: defectarea centralei termice sau a caloriferelor, spargerea conductelor etc.)
  • avarii la instalația de gaze (ex.: conducte de transport sau aparate de consum)
  • avarii la instalația electrică
  • avarierea geamurilor, ferestrelor și a tâmplăriei ferestrelor exterioare
  • avariere a acoperișului locuinței și anexelor
  • deteriorarea, furtul, pierderea sau uitarea în interiorul locuinței a cheilor de acces
  • avarierea sau blocarea ușilor exterioare și a porților

Ce este Asistență Tehnică de Urgență (ATU)?

Este un serviciu de asigurare pentru Asistență Tehnică de Urgență la domiciliu care te ajută în situația apariției unor evenimente neprevăzute în locuința ta și impune efectuarea de reparații în regim de urgență, cu scopul remedierii avariei cauzate de evenimentele acoperite, fără a include consecințele materiale, directe sau indirecte.

O situație de urgență este acea situație care cauzează o stare de disconfort persoanelor care locuiesc într-un imobil, ca urmare a apariției unor evenimente neprevăzute cum ar fi:

  • avarii la instalațiile de apă și canal (ex.: spargerea sau înfundarea conductelor de apă)
  • avarii la instalația de încălzire (ex.: defectarea centralei termice sau a caloriferelor, spargerea conductelor etc.)
  • avarii la instalația de gaze (ex.: conducte de transport sau aparate de consum)
  • avarii la instalația electrică
  • avarierea geamurilor, ferestrelor și a tâmplăriei ferestrelor exterioare
  • avariere a acoperișului locuinței și anexelor
  • deteriorarea, furtul, pierderea sau uitarea în interiorul locuinței a cheilor de acces
  • avarierea sau blocarea ușilor exterioare și a porților

Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

Este un serviciu de Asigurare de Bunuri, prin care îți poți proteja:

  • bunurile de tip general: mobilier, covoare și machete, obiecte casnice, corpuri de iluminat, scule, unelte
  • bunuri electronice: echipamente electrocasnice și audio-video, aparatură electronică și foto
  • bunuri vestimentare: îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie
  • bunuri prețioase cu o valoare unitară sub 5000 lei: bijuterii, pietre prețioase, obiecte din metale prețioase, ceasuri
    în conformitate cu riscurile asigurate* (furt prin efracție sau acte de tâlhărie, vandalism, altele)

Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

Este un serviciu de Asigurare de Bunuri, prin care îți poți proteja:

  • bunurile de tip general: mobilier, covoare și machete, obiecte casnice, corpuri de iluminat, scule, unelte
  • bunuri electronice: echipamente electrocasnice și audio-video, aparatură electronică și foto
  • bunuri vestimentare: îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie
  • bunuri prețioase cu o valoare unitară sub 5000 lei: bijuterii, pietre prețioase, obiecte din metale prețioase, ceasuri
    în conformitate cu riscurile asigurate* (furt prin efracție sau acte de tâlhărie, vandalism, altele)

Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Produsul se adresează tuturor clienților casnici, noi sau existenți, și presupune încheierea unui contract nou de energie electrică Electrica 3în1 pentru o perioadă de 12 luni.

Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Produsul se adresează tuturor clienților casnici, noi sau existenți, și presupune încheierea unui contract nou de energie electrică Electrica 3în1 pentru o perioadă de 12 luni.

Electrica 3în1

Întrebări frecvente

Cum pot obține o ofertă pentru achiziția Electrica 3în1?2020-01-16T09:10:01+00:00

Poți solicita achiziția Electrica 3în1:

  • online, completând formularul Solicita o ofertă sau prin MyElectrica

  • telefonic, la Call Center telefon 0244 406006, L-V, 8:00 – 20:00

  • în punctele de relații cu clienții ale Electrica Furnizare
Ce tip de contract presupune Electrica 3în1?2020-01-07T12:47:35+00:00

Un contract de energie electrică cu beneficii incluse: Asistență Tehnică de Urgență și Asigurare de Bunuri.

Ce contine tariful produsului Electric 3în1?2020-01-06T10:43:08+00:00

Tariful este format din două componente:

  • prețul pentru energia electrică (lei/kWh)

  • preț abonament (lei/loc consum/zi)

Am deja un contract de furnizare pentru energie electrica. Trebuie sa închei contract separat pentru Electrica 3în1?2019-12-23T23:05:03+00:00

Pentru a beneficia de energie electrică cu beneficii de Asistență Tehnică de Urgență și Asigurare de Bunuri incluse, este necesar să închei un contract pe piața concurențială, dacă deții un contract pe piața reglementată. Dacă ai încheiat un contract pe piața concurențială, este suficient să soliciți tariful Electrica 3în1.

Ce înseamnă Asistență Tehnică de Urgență sau, pe scurt, ATU?2019-12-23T23:05:49+00:00

ATU presupune reparații de urgență cu firme specializate, cu scopul eliminării caracterului de urgență al evenimentului și remedierii avariei cauzate de evenimentele de mai sus.

Ce servicii sunt incluse în ATU?2019-12-23T23:06:38+00:00

Se asigură evenimente produse accidental în locuința asigurată, care este Locul de Consum al clientului: avarii la instalațiile de apă și canal, de încălzire, de gaze, instalația electrică interioară, avarierea geamurilor, ferestrelor și a ușilor exterioare, avarierea acoperișului, deteriorarea, furtul, pierderea sau uitarea cheilor de acces în interiorul locuinței.

Ce înseamnă Asigurare de Bunuri sau, pe scurt, AB?2019-12-23T23:07:13+00:00

AB asigură conţinutul din locuinţă (mobilier, covoare, obiecte casnice, bunuri electrocasnice, îmbrăcăminte, încălţăminte, materiale de construcţie, combustibili etc.) pentru riscurile standard întâmplate în locuinţa asigurată.

Pot să beneficiez de produsul Electrica 3 în 1 indiferent de judetul în care locuiesc?2020-01-07T12:48:14+00:00

Produsul este disponibil pentru toți clienții casnici, indiferent de județ.

Ce înseamnă situație de urgență?2019-12-23T23:12:11+00:00

Se consideră situație de urgență atunci când producerea unui eveniment acoperit:

  • cauzează o stare de disconfort persoanelor care locuiesc în imobilul pentru care este inclusă clauza ATU;
  • impune efectuarea de reparații în regim de urgență pentru prevenirea producerii unor pagube materiale la imobilul pentru care este inclusă clauza ATU;
  • prin reparații de urgență se înțeleg servicii efectuate cu scopul remedierii avariei cauzate de evenimentele acoperite, fără a include consecințele materiale, directe sau indirecte.
Există o limită financiară pt ATU (Asistență tehnică de urgență)?2019-12-23T23:12:47+00:00

Da, limita maximă de acoperire pe eveniment este de 750 lei.

Câte evenimente sunt acoperite prin ATU (Asistență Tehnică de Urgență)?2020-01-07T12:51:05+00:00

ATU acoperă un număr nelimitat de evenimente produse în perioada contractuală (12 luni).

Acoperirea include următoarele elemente:

  • deplasarea, indiferent de distanța până la locul avariei;
  • manoperă pentru remedierea temporară, în cazul în care reparația finală nu este posibilă la fața locului sau, dacă este posibil, definitivă;
  • materiale mici (câlți, pastă de contact, coturi de plastic, sârme, colier, bandă teflon, piulițe etc.);

Serviciile ATU sunt oferite prin partenerul Allianz-Țiriac, expert în domeniul Asistenței Tehnice de Urgență la domiciliu, care deține echipamentele, resursele și competențele necesare pentru a asigura clienților servicii rapide și la cel mai înalt standard de calitate.

Acesta colaborează cu o rețea de parteneri distribuită pe tot teritoriul României, cu 63 de furnizori specializați în electricitate, termoficare, lăcătușerie, dulgherie, servicii privind rezolvarea avariilor la instalațiile de apă, gaze.

Cum pot beneficia de serviciile ATU în situații de urgență?2020-01-07T12:53:01+00:00

Notificările telefonice ale clienților sunt preluate la Centrul de Asistență Tehnică de Urgență non stop (24 h pe zi, 7 zile pe săptămână), telefon 0213122239. După ce se verifică dacă există un certificat de asigurare, clientului i se comunică dacă evenimentul anunțat este acoperit.

Dacă evenimentul a fost încadrat în categoria riscurilor asigurate, clientul va fi contactat în maxim 2 ore de la notificarea telefonică a daunei pentru programarea intervenției la locuință.

Partenerul Allianz-Țiriac ajunge la locuință pentru a începe intervenția în termen de maximum 4 ore de la primirea notificării telefonice, dacă acest lucru nu este practic imposibil.

Cum anunț un eveniment?2020-01-07T12:55:07+00:00
  • imediat, pentru ATU (Asistență Tehnică de Urgență) la telefon 0213122239 – non stop

  • 24 de ore, în caz de furt

  • 5 zile lucrătoare, în cazul producerii celorlalte tipuri de daună

Pentru bunuri, poți suna la Centrul de Daune la 0212019180, 0212019181 sau *21201918 (apelabil doar din rețeaua Orange), program L-V, 8.00 – 20.00, cu excepția sărbătorilor legale sau poți anunța online pe www.allianztiriac.ro

Ce includ serviciile ATU la domiciliu?2020-01-07T13:47:27+00:00
  • preluarea notificărilor telefonice la centrul de asistență tehnică de urgență, apelabil 24 de ore din 24

  • verificarea eligibilității unui client casnic ce accesează serviciile de asistență tehnică la domiciliu, prin numărul de certificat de asigurare va fi afișat pe facturile de energie electrică din perioada de contract Electrica 3în1)

  • încadrarea serviciului de asistență solicitat în acoperirea oferită de contract

  • programarea și organizarea intervențiilor de urgență

  • evaluarea pagubelor produse

  • efectuarea reparațiilor de urgență în limita sumei prevăzute prin contract și pentru riscurile acoperite

  • în cazul în care valoarea reparațiilor depășește valoarea asigurată, partenerul se va limita doar la lucrările care se încadrează în limita sumei asigurate, comunicând acest lucru în prealabil clientului

  • în cazul în care lucrarea este evaluată la mai mult de 750 lei și clientul dorește, există posibilitatea de a plăti diferența direct echipei de intervenție

Ce nu acoperă ATU?2019-12-23T23:18:43+00:00

ATU nu acoperă:

  • avariere a unei părți comune a imobilului din care face parte locuința asigurată, daca locuința nu este afectată

  • avariere a bunurilor electrocasnice și electronice

  • servicii sau despăgubiri legate direct sau indirect de operațiile curente de întreținere

  • reparații în regie proprie sau cu furnizori, alții decât cei agreați de Allianz-Tiriac

  • baterii și obiecte sanitare uzate, defecte sau sparte

  • consecințe materiale directe și indirecte legate de lucrări normale de întreținere a bunurilor asigurate

Ce acoperă Asigurarea de Bunuri?2019-12-23T23:19:18+00:00

Asigurarea de bunuri acoperă:

  • bunuri de tip general: mobilier, covoare și mochete, obiecte casnice, corpuri de iluminat, scule, unelte

  • bunuri electronice: echipamente electrocasnice și audio-video, aparatură electronică si foto

  • bunuri vestimentare: îmbrăcăminte, încăltăminte, lenjerie

  • bunuri prețioase cu valoare unitară sub 5.000 de lei: bijuterii, pietre prețioase, obiecte din metale prețioase, ceasuri

Care sunt riscurile asigurate prin Asigurarea Bunuri?2019-12-23T23:19:56+00:00

Riscurile asigurate prin Asigurarea de bunuri sunt:

  • furtună, uragan, vijelie, tornadă, ploaie torențială – efecte directe, grindină, avalanșă de zapadă, greutatea zăpezii și/sau gheții

  • incendiu, trăsnet, explozie

  • furt prin efracție sau acte de tâlhărie, vandalism

  • lovire de către autovehicule care nu îți aparțin

  • spargere sau crăpare accidentală, în urma unor variații de temperatură, accidente de orice fel sau montarea inițială greșită a bunurilor casabile în limita a 5000 de lei

Cui se adresează produsul Electrica 3în1?2019-12-23T23:20:31+00:00

Electrica 3în1 se adresează numai clienților casnici (persoane fizice):

  • clienții casnici care nu au contract cu Electrica Furnizare și doresc să încheie un contract pe piața concurențială

  • clienții casnici ai Electrica Furnizare cu contract reglementat, care doresc să încheie un contract pe piața concurențială cu beneficii ATU (Asistență Tehnică de Urgență) și AB (Asigurare de Bunuri) incluse

  • clienții casnici ai Electrica Furnizare cu contract încheiat pe piața concurențială care doresc sa aleagă un tarif cu beneficii ATU și AB incluse

Pot să beneficiez de Electrica 3în1 fără energie electrică?2020-01-07T12:49:22+00:00

Nu, Electrica 3în1 este un contract de energie electrică, iar beneficiile sunt incluse.

Cum se face plata?2020-01-07T12:49:47+00:00

Plata facturii se face conform prevederilor contractuale pentru furnizarea de energie electrică.

Dacă nu plătesc factura de energie electrică, mai beneficiez de Electrica 3în1?2019-12-23T23:22:10+00:00

În cazul în care se ajunge în situația nedorită de a fi deconectat pentru neplata facturii, pe perioada deconectării nu veti mai beneficia de serviciile ATU si AB.

Vezi mai mult
Solicită ofertă
Electrica Furnizare Logo White

Detalii contact

Adresa: București, Șos. Ștefan cel Mare nr. 1A, sector 1, cod poștal 011736
Tel: 0372 442 192
Fax: 0372 778 528
Email: office@electricafurnizare.ro
Web: electricafurnizare.ro

Detalii fiscale

Număr de ordine în Registrul Comerțului, București: J40/8974/22.07.2011 Cod de Înregistrare Fiscală: RO28909028