Energie electrică – Asistență tehnică de urgență – Asigurare de bunuri2020-02-17T17:28:38+00:00

Electrica 3în1

Cu Electrica 3în1 ai:

  • Energie electrică

  • Asistență Tehnică de Urgență

  • Asigurare Bunuri

Cere detalii

Electrica 3în1

Cu Electrica 3în1 ai:

  • Energie electrică

  • Asistență Tehnică de Urgență

  • Asigurare Bunuri

Cere detalii

Ce dorești să afli?

Ce este și de ce să alegi pachetul Electrica 3în1?

De ce să alegi Electrica 3în1?

Împreună cu energia electrică, beneficii gratuite: Asistență Tehnică de Urgență (ATU) și Asigurare de Bunuri (AB)

Detalii
Care sunt avantajele și beneficiile pachetului Electrica 3în1?

Care sunt avantajele și beneficiile Electrica 3în1?

Un preț atractiv pentru energia electrică. Și te scăpăm de grija situațiilor neprevăzute

Detalii
Ce este Asistența Tehnică de Urgență (ATU)?

Ce este Asistența Tehnică de Urgență (ATU)?

Un serviciu la domiciliu, care acoperă reparații efectuate în regim de urgență în situația apariției unor evenimente produse accidental

Detalii
Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

O asigurare pentru bunuri de tip general, la adresa locului de consum -> află ce bunuri sunt protejate și ce riscuri sunt acoperite

Detalii
Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Produsul se adresează exclusiv clienților casnici eligibili, existenți sau noi, care încheie un contract de energie electrică de acest tip

Detalii
Plata online

Prețuri și tarife Electrica 3în1

Vizualizează prețurile și tarifele noastre și alege-l pe cel care este mai potrivit pentru nevoile tale

Detalii

Ce dorești să afli?

Ce este și de ce să alegi pachetul Electrica 3în1?

De ce să alegi Electrica 3în1?

Împreună cu energia electrică, beneficii gratuite: Asistență Tehnică de Urgență (ATU) și Asigurare de Bunuri (AB)

Detalii
Care sunt avantajele și beneficiile pachetului Electrica 3în1?

Care sunt avantajele și beneficiile Electrica 3în1?

Un preț atractiv pentru energia electrică. Și te scăpăm de grija situațiilor neprevăzute

Detalii
Ce este Asistența Tehnică de Urgență (ATU)?

Ce este Asistența Tehnică de Urgență (ATU)?

Un serviciu la domiciliu, care acoperă reparații efectuate în regim de urgență în situația apariției unor evenimente produse accidental

Detalii
Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

O asigurare pentru bunuri de tip general, la adresa locului de consum -> află ce bunuri sunt protejate și ce riscuri sunt acoperite

Detalii
Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Produsul se adresează exclusiv clienților casnici eligibili, existenți sau noi, care încheie un contract de energie electrică de acest tip

Detalii
Plata online

Prețuri și tarife Electrica 3în1

Vizualizează prețurile și tarifele noastre și alege-l pe cel care este mai potrivit pentru nevoile tale

Detalii

Intră în legătură cu un reprezentant Electrica Furnizare

Completează formularul de solicitare ofertă cu datele tale și noi îți vom transmite o ofertă de preț pentru furnizarea energiei electrice împreună cu asigurarea tehnică de urgență și cea de bunuri

Solicită ofertă

Ce este Electrica 3în1?

Electrica 3în1 este un produs de energie electrică la un preț atractiv, care aduce în plus două beneficii gratuite: Asistență Tehnică de Urgență (ATU) și Asigurare de Bunuri (AB). În momentele neprevăzute și mai puțin plăcute din viața ta, cum ar fi apariția unor avarii sau a distrugerii unor bunuri, Electrica 3în1 te scapă de gestionarea unor situații care îți consumă timp și îți creează disconfort atât ție, cât și familiei tale.

Ce este Electrica 3în1?

Electrica 3în1 este un produs de energie electrică la un preț atractiv, care aduce în plus două beneficii gratuite: Asistență Tehnică de Urgență (ATU) și Asigurare de Bunuri (AB). În momentele neprevăzute și mai puțin plăcute din viața ta, cum ar fi apariția unor avarii sau a distrugerii unor bunuri, Electrica 3în1 te scapă de gestionarea unor situații care îți consumă timp și îți creează disconfort atât ție, cât și familiei tale.

Care sunt avantajele Electrica 3în1?

  • Simplu, Ușor și Accesibil – ai doar contractul de energie electrică și două beneficii gratuite incluse: Asistență Tehnică de Urgență și Asigurare de Bunuri pentru locuința ta.
  • Siguranță financiară și predictibilitate a costurilor lunare – nu te afectează financiar evenimentele neprevăzute care pot să apară în locuința ta.
  • Promptitudine – beneficiile sunt oferite prin parteneriatul cu Allianz-Țiriac, special dezvoltat pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri.

ATU:

  • Intervenție în maxim 4 ore de la primirea notificării telefonice.
  • Număr nelimitat de evenimente acoperite în perioada de contractare
  • Limita de despăgubire: 750lei/eveniment.

AB:

  • Limita maximă de despăgubire 7.500 lei.

Care sunt avantajele Electrica 3în1?

  • Simplu, Ușor și Accesibil – ai doar contractul de energie electrică și două beneficii gratuite incluse: Asistență Tehnică de Urgență și Asigurare de Bunuri pentru locuința ta.
  • Siguranță financiară și predictibilitate a costurilor lunare – nu te afectează financiar evenimentele neprevăzute care pot să apară în locuința ta.
  • Promptitudine – beneficiile sunt oferite prin parteneriatul cu Allianz-Țiriac, special dezvoltat pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri.

ATU:

  • Intervenție în maxim 4 ore de la primirea notificării telefonice.
  • Număr nelimitat de evenimente acoperite în perioada de contractare
  • Limita de despăgubire: 750lei/eveniment.

AB:

  • Limita maximă de despăgubire 7.500 lei.

Ce este Asistență Tehnică de Urgență (ATU)?

Este un serviciu de asigurare pentru Asistență Tehnică de Urgență la domiciliu, care acoperă reparațiile efectuate în regim de urgență de prestatorii de servicii desemnați de Allianz-Țiriac, în cazul apariției unor evenimente produse accidental în locuința asigurată, în situația în care acestea cauzează o stare de disconfort și/sau impun o intervenție urgentă pentru prevenirea producerii unor pagube materiale suplimentare.

Evenimente accidentale acoperite:

  • avarii la instalațiile de apă și canal (ex.: spargerea sau înfundarea conductelor de apă)
  • avarii la instalația de încălzire (ex.: defectarea centralei termice sau a caloriferelor, spargerea conductelor etc.)
  • avarii la instalația de gaze (ex.: conducte de gaze sau aparate de consum)
  • avarii la instalația electrică
  • avarierea geamurilor, ferestrelor și a tâmplăriei ferestrelor exterioare
  • avarierea acoperișului locuinței și anexelor
  • deteriorarea, furtul, pierderea sau uitarea cheilor de acces în interiorul locuinței
  • avarierea sau blocarea ușilor exterioare și a porților

Ce este Asistență Tehnică de Urgență (ATU)?

Este un serviciu de asigurare pentru Asistență Tehnică de Urgență la domiciliu, care acoperă reparațiile efectuate în regim de urgență de prestatorii de servicii desemnați de Allianz-Țiriac, în cazul apariției unor evenimente produse accidental în locuința asigurată, în situația în care acestea cauzează o stare de disconfort și/sau impun o intervenție urgentă pentru prevenirea producerii unor pagube materiale suplimentare.

Evenimente accidentale acoperite:

  • avarii la instalațiile de apă și canal (ex.: spargerea sau înfundarea conductelor de apă)
  • avarii la instalația de încălzire (ex.: defectarea centralei termice sau a caloriferelor, spargerea conductelor etc.)
  • avarii la instalația de gaze (ex.: conducte de gaze sau aparate de consum)
  • avarii la instalația electrică
  • avarierea geamurilor, ferestrelor și a tâmplăriei ferestrelor exterioare
  • avariere a acoperișului locuinței și anexelor
  • deteriorarea, furtul, pierderea sau uitarea cheilor de acces în interiorul locuinței
  • avarierea sau blocarea ușilor exterioare și a porților

Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

Este un serviciu de asigurare a bunurilor din locuință, în cazul apariției riscurilor acoperite.

Bunuri asigurate:

  • bunuri de tip general: mobilier, covoare și mochete, obiecte casnice, corpuri de iluminat, scule, unelte
  • bunuri electronice: echipamente electrocasnice și audio-video, aparatură electronică și foto
  • bunuri vestimentare: îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie
  • bunuri prețioase cu valoare unitară sub 5.000 lei: bijuterii, pietre prețioase, obiecte din metale prețioase, ceasuri

Riscuri acoperite:

  • incendiu, trăsnet
  • explozie (urmată sau nu de incendiu), chiar dacă a avut loc în afara clădirii, fără a fi cauzată însă de dispozitive explozive
  • căderea aparatelor de zbor (aeronave și vehicule spațiale), a unor părti ale acestora sau a obiectelor transportate sau impactul cu acestea, unda de șoc provocată de avioane (boom sonic)
  • riscuri naturale:

    • furtună, uragan, vijelie, tornadă
    • ploaie torențială – efecte directe, inclusiv cele cauzate de pătrunderea apei prin spărturile provocate acoperișului, pereților, ușilor și ferestrelor prin manifestarea fenomenelor atmosferice produse concomitent cu ploaia (furtună, uragan, vijelie, tornadă)
    • ploaie înghețată
    • grindină – efecte directe
    • greutatea zăpezii și/sau a gheții
    • avalanșă de zăpadă
    • cădere accidentală de corpuri pe clădirea în care se află bunurile asigurate
  • vandalism:

    • distrugere, devastare ori aducere în stare de neîntrebuințare a unui bun asigurat
    • izbire din exterior de către autovehicule, altele decât cele care aparțin Asiguratului, a clădirii în care se află bunurile asigurate
    • distrugeri provocate de animale
    • greve, tulburări civile și acțiuni ale unor grupuri răuvoitoare
  • furt sau tentativă de furt produse prin efracție și/sau acte de tâlhărie, al bunurilor asigurate. In caz de furt se acorda despăgubiri și pentru pagube produse direct sau indirect de:

    • furt prin efracție – săvârșit prin înlăturare/forțare a oricărui obiect sau dispozitiv destinat a împiedica pătrunderea în locul unde se află bunurile asigurate, dacă aceasta a condus la distrugerea sau degradarea obiectului sau dispozitivului de închidere
    • furt prin acte de tâlhărie asupra persoanelor/bunurilor care gospodăresc în locuința menționată în polița de asigurare
    • furt prin întrebuințarea cheilor originale, dacă acestea au fost obținute prin efracție sau acte de tâlhărie, asupra persoanelor/bunurilor care gospodăresc în locuința menționată în polița de asigurare
    • spargere sau deteriorare a pereților, acoperișurilor, tavanelor, ușilor, ferestrelor și dușumelelor locuinței, precum și a mobilierului și încuietorilor cu prilejul furtului sau tentativei de furt prin efracție în limita a 10% din suma asigurată
  • bunuri casabile – în situații de spargere sau crăpare accidentală, în urma unor variații de temperatură, accidente de orice fel (inclusiv cele produse prin acțiunea animalelor) sau montare inițială greșită, în limita sumei de 5.000 de lei:

    • geamuri și oglinzi fixate la uși, ferestre, dulapuri, rame fixate de pereți, vitrine
    • lustre, plafoniere, candelabre, lămpi de birou sau de noptieră, aplice
    • acvarii
  • riscuri catastrofice:

    • cutremur – pagubele produse de cutremurul de pământ, ca fenomen natural
    • inundații și aluviuni provenind din revărsarea apelor de suprafață (curgătoare sau stătătoare), precum și din precipitații atmosferice temporare, inclusiv din topirea zăpezii ori gheții
    • prăbușire și/sau alunecare de teren

Ce este Asigurarea de Bunuri (AB)?

Este un serviciu de asigurare a bunurilor din locuință, în cazul apariției riscurilor acoperite.

Bunuri asigurate:

  • bunuri de tip general: mobilier, covoare și mochete, obiecte casnice, corpuri de iluminat, scule, unelte
  • bunuri electronice: echipamente electrocasnice și audio-video, aparatură electronică și foto
  • bunuri vestimentare: îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie
  • bunuri prețioase cu valoare unitară sub 5.000 lei: bijuterii, pietre prețioase, obiecte din metale prețioase, ceasuri

Riscuri acoperite:

  • incendiu, trăsnet
  • explozie (urmată sau nu de incendiu), chiar dacă a avut loc în afara clădirii, fără a fi cauzată însă de dispozitive explozive
  • căderea aparatelor de zbor (aeronave și vehicule spațiale), a unor părti ale acestora sau a obiectelor transportate sau impactul cu acestea, unda de șoc provocată de avioane (boom sonic)
  • riscuri naturale:

    • furtună, uragan, vijelie, tornadă
    • ploaie torențială – efecte directe, inclusiv cele cauzate de pătrunderea apei prin spărturile provocate acoperișului, pereților, ușilor și ferestrelor prin manifestarea fenomenelor atmosferice produse concomitent cu ploaia (furtună, uragan, vijelie, tornadă)
    • ploaie înghețată
    • grindină – efecte directe
    • greutatea zăpezii și/sau a gheții
    • avalanșă de zăpadă
    • cădere accidentală de corpuri pe clădirea în care se află bunurile asigurate
  • vandalism:

    • distrugere, devastare ori aducere în stare de neîntrebuințare a unui bun asigurat
    • izbire din exterior de către autovehicule, altele decât cele care aparțin Asiguratului, a clădirii în care se află bunurile asigurate
    • distrugeri provocate de animale
    • greve, tulburări civile și acțiuni ale unor grupuri răuvoitoare
  • furt sau tentativă de furt produse prin efracție și/sau acte de tâlhărie, al bunurilor asigurate. In caz de furt se acorda despăgubiri și pentru pagube produse direct sau indirect de:

    • furt prin efracție – săvârșit prin înlăturare/forțare a oricărui obiect sau dispozitiv destinat a împiedica pătrunderea în locul unde se află bunurile asigurate, dacă aceasta a condus la distrugerea sau degradarea obiectului sau dispozitivului de închidere
    • furt prin acte de tâlhărie asupra persoanelor/bunurilor care gospodăresc în locuința menționată în polița de asigurare
    • furt prin întrebuințarea cheilor originale, dacă acestea au fost obținute prin efracție sau acte de tâlhărie, asupra persoanelor/bunurilor care gospodăresc în locuința menționată în polița de asigurare
    • spargere sau deteriorare a pereților, acoperișurilor, tavanelor, ușilor, ferestrelor și dușumelelor locuinței, precum și a mobilierului și încuietorilor cu prilejul furtului sau tentativei de furt prin efracție în limita a 10% din suma asigurată
  • bunuri casabile – în situații de spargere sau crăpare accidentală, în urma unor variații de temperatură, accidente de orice fel (inclusiv cele produse prin acțiunea animalelor) sau montare inițială greșită, în limita sumei de 5.000 de lei:

    • geamuri și oglinzi fixate la uși, ferestre, dulapuri, rame fixate de pereți, vitrine
    • lustre, plafoniere, candelabre, lămpi de birou sau de noptieră, aplice
    • acvarii
  • riscuri catastrofice:

    • cutremur – pagubele produse de cutremurul de pământ, ca fenomen natural
    • inundații și aluviuni provenind din revărsarea apelor de suprafață (curgătoare sau stătătoare), precum și din precipitații atmosferice temporare, inclusiv din topirea zăpezii ori gheții
    • prăbușire și/sau alunecare de teren

Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Produsul se adresează tuturor clienților casnici, noi sau existenți, și presupune încheierea unui contract de energie electrică de tip Electrica 3în1 pentru o perioadă de 12 luni.

Cum poți beneficia de Electrica 3în1?

Produsul se adresează tuturor clienților casnici, noi sau existenți, și presupune încheierea unui contract de energie electrică de tip Electrica 3în1 pentru o perioadă de 12 luni.

Electrica 3în1

Întrebări frecvente

Cum pot obține o ofertă pentru achiziția Electrica 3în1?2020-02-18T07:10:07+00:00

Poți solicita o ofertă Electrica 3în1:

Ce contine tariful produsului Electrica 3în1?2020-02-17T17:23:37+00:00

Tariful este format din două componente:

  • prețul pentru energia electrică (lei/kWh)

  • preț abonament (lei/loc consum/zi)

Am deja un contract de furnizare pentru energie electrica. Trebuie sa închei contract separat pentru Electrica 3în1?2020-02-17T17:23:48+00:00

Trebuie să închei un contract nou, de tip Electrica 3în1 pentru locul de consum la care dorești beneficiile. Iar dacă ai un alt furnizor, trebuie să soliciți și schimbarea furnizorului.

Pot să beneficiez de produsul Electrica 3 în 1 indiferent de județul în care locuiesc?2020-02-18T07:10:37+00:00

Produsul este disponibil pentru toți clienții casnici, indiferent de județ.

Ce înseamnă situație de urgență?2020-02-18T07:15:59+00:00

Se consideră situație de urgență atunci când producerea unui eveniment acoperit:

  • cauzează o stare de disconfort persoanelor care locuiesc în imobilul pentru care este inclusă clauza ATU;

  • impune efectuarea de reparații în regim de urgență pentru prevenirea producerii unor pagube materiale la imobilul pentru care este inclusă clauza ATU;

  • prin reparații de urgență se înțeleg servicii efectuate cu scopul remedierii avariei cauzate de evenimentele acoperite, fără a include consecințele materiale, directe sau indirecte.

Cât este limita maximă la o intervenție ATU (Asistență Tehnică de Urgență)?2020-02-17T17:24:54+00:00

Limita maximă de acoperire pe intervenție ATU este de 750 lei.

Cât este limita maximă de despăgubire la AB (Asigurare de Bunuri)?2020-02-18T07:23:43+00:00

Limita maximă de despăgubire AB este de 7.500 lei.

Câte intervenții sunt acoperite prin ATU (Asistență Tehnică de Urgență)?2020-02-17T17:25:37+00:00

ATU acoperă un număr nelimitat de intervenții în perioada contractuală (12 luni).

Ce include o intervenție ATU (Asistență Tehnică de Urgență)?2020-02-17T17:25:50+00:00

O intervenție include următoarele:

  • deplasarea echipei, indiferent de distanța până la locul avariei;

  • manoperă pentru remedierea temporară, în cazul în care reparația finală nu este posibilă la fața locului sau, dacă este posibil, definitivă;

  • materiale mici (câlți, pastă de contact, coturi de plastic, sârme, colier, bandă teflon, piulițe etc.).

În cazul în care valoarea reparațiilor depășește limita maximă de 750 lei, partenerul se va limita doar la lucrările care se încadrează în această sumă, comunicând acest lucru în prealabil clientului.

În cazul în care lucrarea este evaluată la mai mult de 750 lei și clientul dorește, există posibilitatea de a plăti diferența direct echipei de intervenție.

Cum anunț un eveniment (ATU)?2020-02-17T17:26:19+00:00

Clientul sună imediat la Centrul de asistență tehnică de urgență, telefon 021.312.22.39 (non-stop, 24 h pe zi, 7 zile pe săptămână, cu tarif normal).

Cum anunț o daună (AB)?2020-02-18T07:14:15+00:00
  • Clientul sună la Centrul de Daune la 021 201 91 81 / 021 201 91 80 (cu tarif normal) sau *21 201 918 (apelabil doar din reţeaua Orange), program L-V, 8:00-20:00, cu excepţia sărbătorilor legale sau comunică online pe www.allianztiriac.ro

  • Termenele obligatorii de avizare a daunei:

    • 24 de ore, în caz de furt,
    • 5 zile lucrătoare, în cazul producerii celorlalte tipuri de daună.
Ce nu acoperă ATU?2020-02-17T17:26:44+00:00

ATU nu acoperă:

  • avarierea unei părți comune a imobilului din care face parte locuința asigurată, daca locuința nu este afectată
  • avarierea bunurilor electrocasnice și electronice

  • serviciile sau despăgubirile legate direct sau indirect de operațiile curente de întreținere

  • riscurile catastrofice

  • efectuarea reparațiilor în regie proprie sau cu furnizori, alții decât cei agreați de Allianz-Țiriac

  • bateriile și obiectele sanitare uzate, defecte sau sparte

  • consecințele materiale directe și indirecte legate de lucrări normale de întreținere a bunurilor asigurate

Ce nu acoperă AB?2020-02-17T17:26:53+00:00

AB nu acoperă:

  • bunurile aflate în clădiri părăsite, neutilizate pe întreaga perioadă de asigurare, ruinate sau degradate, fără uși, ferestre și sisteme de închidere sau având încuietorile deteriorate

  • bunurile din imobile ce prezintă semne de dărâmare și ruină și pentru care se impun reparații capitale la elementele de rezistență, fundații, stâlpi, grinzi, zidărie, precum și pardoseli, tavane, acoperiș

  • bunurile aflate în afara locuinței propriu-zise, în uscătorii, pivnițe, poduri, magazii sau alte încăperi de folosință comună, balcoane sau terase deschise, sub șoproane sau cerul liber

  • mobilă stil, tapiserii, lucrări pe sticlă, instrumente muzicale, manuscrise sau alte obiecte cu valoare artistică, științifică sau istorică, blănuri, arme

  • obiecte de artă: tablouri, sculpturi, alte obiecte de artă

  • bunurile prețioase cu valoare unitară peste 5.000 de lei: bijuterii, pietre prețioase, obiecte din metale prețioase, ceasuri, cheltuielile de refacere a documentelor sau datelor pe suport hârtie deteriorate, distruse sau pierdute

  • orice alte bunuri care nu se încadrează în categoriile menționate la acoperire sau sunt menționate specific în secțiunea excluderi

Pot să beneficiez de Electrica 3în1 fără energie electrică?2020-02-17T17:27:39+00:00

Nu, Electrica 3în1 este un contract de energie electrică, iar beneficiile gratuite de asigurare sunt incluse în acesta.

Cum se face plata?2020-02-17T17:27:47+00:00

Electrica 3în1 este un contract de energie, deci plata facturii se face conform prevederilor contractuale pentru furnizarea de energie electrică.

Dacă nu plătesc factura de energie electrică, mai beneficiez de Electrica 3în1?2020-02-17T17:27:59+00:00

Electrica 3în1 este un contract de energie. În cazul în care se ajunge în situația nedorită de a fi deconectat pentru neplata facturii, nu mai sunt disponibile nici beneficiile incluse (ATU și AB).

Vezi mai mult

Condiții generale privind serviciile suplimentare de Asistență Tehnică de Urgență și Asigurare de Bunuri

Vizualizare
Solicită ofertă
Electrica Furnizare Logo White

Detalii contact

Adresa: București, Șos. Ștefan cel Mare nr. 1A, sector 1, cod poștal 011736
Tel: 0372 442 192
Fax: 0372 778 528
Email: office@electricafurnizare.ro
Web: electricafurnizare.ro

Detalii fiscale

Număr de ordine în Registrul Comerțului, București: J40/8974/22.07.2011 Cod de Înregistrare Fiscală: RO28909028