Soluții pentru casa ta
Ești clientul nostru și ne dorim să te bucuri din plin de timpul petrecut acasă!
De aceea ne-am gândit să îți punem la dispoziție o gamă de produse care să îți transforme locuința într-o oază de confort.
În calitate de client Electrica Furnizare, poți achiziționa produsele în tranșe egale!
Preț competitiv
Prețuri avantajoase. Vezi produsele și cere o oferta!
Plată în tranșe
Plata în tranșe egale, pe o perioadă aleasă de tine.
Avans zero
Avans zero și prima plată în luna următoare achiziției.
Livrare
Ne ocupăm noi de livrarea echipamentelor.
Contractare rapidă
Poți cumpăra ușor și rapid produsele în oficiile noastre comerciale.
Aparate de aer condiționat
Aer condiționat - avantajele tale
- Produse de calitate, de la branduri de aer condiționat cunoscute: Vortex, Hisense, Bosch, LG, cu consum de energie redus (tehnologie inverter)
- Raport excelent calitate-preț.
- Montaj inclus.
- Facilitate de plată: avans zero, tranșe egale, pentru o perioadă de 12, 24 sau 36 luni, prima plată după montaj.
- Tranșe lunare începând de la 54 lei/lună.
Boilere
Boiler de la Electrica Furnizare - avantajele tale
Preparare confortabilă și fiabilă a apei calde menajere pentru locuința ta!
- Mărci populare care au la bază tehnologie europeană și respectă standarde înalte de calitate
- Capacitate de la 15 până la 100 litri
- Eficiente și fiabile în prepararea apei calde menajere
- Modele cu design atractiv, potrivite chiar și pentru spații înguste
- Garanție de 2 sau 5 ani
- Plata în tranșe egale pe o perioadă de 12 sau 24 luni
- Tranșe lunare începând de la 19 lei/lună
Purificatoare
Purificator de la Electrica Furnizare - avantajele tale
Respiră un aer curat și igienizat!
- Tehnologie de purificare a aerului de ultimă generație
- Modele cu design modern
- Mărci cunoscute și apreciate de consumatori
- Garanție de 2 sau 3 ani
- Plata în tranșe egale pe o perioadă de 12 sau 24 luni
- Tranșe lunare începând de la 30 lei/lună
Soluții fotovoltaice
Soluții fotovoltaice de la Electrica Furnizare – avantajele tale
- Consultanță pentru o soluție personalizată;
- Sistem la cheie;
- Echipamente performante, de calitate;
- Proces simplu și ușor;
- Facilități de plată eșalonată;
- Economii la factura de energie electrică.
Pentru moment, soluția este disponibilă doar în județele: București-Ilfov, Prahova, Brașov, Cluj
Echipamente de încălzire
Echipamente de încălzire de la Electrica Furnizare – avantajele tale
Creează o atmosferă cât mai caldă la tine acasă!
- Echipamente ușor de utilizat, care asigură o încălzire rapidă a locuinței
- Gamă variată care cuprinde diverse modele de convectoare, calorifere și șemineuri electrice
- Design elegant și funcții variate care răspund nevoii de confort
- Modele care se adaptează specificului fiecărei încăperi – de podea sau cu montaj pe perete
- Recomandate pentru încăperi de până la 37 metri pătrați
- Garanție de 2 ani
- Plata în tranșe egale pe o perioadă de 12 sau 24 luni
- Tranșe lunare începând de la 12 lei/lună
Informații utile
RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANȚĂ ”SOLUȚII PENTRU CASA TA”
Conform O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, pentru contractele pentru produse din categoria ”Soluții pentru casa ta” încheiate la distanță sau în afara spațiilor comerciale ale EFSA, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a fi nevoit să justifice decizia și fără penalități, în termen de 14 zile calendaristice începând din ziua în care intră in posesia fizică a produsului.
Termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării produsului. În cazul unui contract care conține două produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării ultimului produs.
Conform Contractului, în acest termen cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere numai dacă produsul nu a fost instalat.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient ca solicitarea privind exercitarea dreptului de retragere să fie transmisă înainte de expirarea perioadei de retragere.
În cazul în care au fost achiziționate două produse din același model, pe același contract:
- Se acceptă retur ambele numai dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat.
- Se va rezilia contractul și se va face returul integral, al ambelor produse.
În cazul în care se returnează un produs care a făcut parte dintr-o promoție, se va returna și valoarea bonusului din promoție, care poate fi, fără a se limita la: valoarea voucherului acordat, diferența dintre prețul de bază și prețul promoțional al produsului returnat, valoarea premiului acordat etc.
Produsele achiziționate pot fi returnate pe baza formularului de retragere din contract. Declarația prin care cumpărătorul își exprimă decizia de retragere din contract trebuie să fie neechivocă și primirea ei va fi confirmată de EFSA.
În cadrul retragerii din contract, are loc și returul produselor. Acesta este un serviciu aferent dreptului de retragere. Prin acest serviciu, clienții EFSA persoane fizice, care au încheiat contracte la distanță sau în afara spațiilor comerciale ale EFSA, fiind titularii contractului, pot returna produsele pentru care au solicitat retragerea din contract.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat:
- Să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare și certificatul de garanție;
- Să fie returnat în condiții de siguranță, pe cât posibil în ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare și/sau transport.
- Să nu prezinte zgârieturi, lovituri, ciobiri, modificări fizice, urme de șocuri mecanice sau electrice, care nu au fost semnalate ca defecte estetice în primele 24 de ore de la recepționarea produsului.
- Să nu prezinte urme de intervenții neautorizate.
- Să nu prezinte urme de folosire excesivă (ex. filtre murdare pentru purificatoarele de aer etc.).
Pentru produsele cu consumabile (ex. filtre, baterii etc.), returul se face în următoarele condiții:
- Consumabilele trebuie să fie noi/neconsumate în momentul returului, ceea ce presupune că produsul a fost doar probat/testat după despachetare și nu utilizat. In această situație, returul este fără costuri pentru client.
- În cazul în care produsul a fost folosit, clientul va achita consumabile noi.
La retur, produsele sunt investigate de o echipă profesionistă, care le verifică starea.
PAȘII CE TREBUIE URMAȚI PENTRU RENUNȚAREA LA CUMPĂRARE
- Se solicită retragerea din contract, fie prin completarea Formularul de retragere din contract, fie prin solicitare fără echivoc.
- Nume și prenume client (titular contract)
- Numărul locului de consum
- Codul de client
- Numărul și data contractului
- Modul de încheiere contract (e-mail, telefon, online)
- Produsul achiziționat (categorie, cod, denumire, cantitate)
- Adresa Locului de Consum la care a fost livrat produsul (județ/sector, localitate, stradă, număr, bloc, scară, etaj, apartament)
- Mod returnare echipament:
- Prin prezentarea la cel mai apropiat magazin Altex
- Prin ridicare de către curier de la adresa Locului de Consum menționată în formular
- Act de identitate
- Telefon
- Data
- Formularul completat se transmite către EFSA prin una dintre următoarele metode:
- online, prin intermediul formularului de contact (bifați subiectul „Alte probleme”, câmpul „Altele”)
- prin poștă, la adresa: Șoseaua Ștefan cel Mare, Nr. 1A, Sector 1, cod poștal 011736, București
- prin e-mail, la adresa: AerConditionat@electricafurnizare.ro
- După transmiterea Formularului, clientul primește pe e-mail notificarea de înregistrare.
- Produsul va fi returnat conform variantei bifate, după cum urmează:
- Prin prezentare la cel mai apropiat magazin Altex – clientul anunță EFSA la care dintre magazinele ALTEX va duce produsul;
- Prin ridicare de către curier de la adresa Locului de Consum menționată în formular – clientul va fi contactat în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de curier pentru a ridica produsul.
- Starea produsului este verificată:
- Pe loc, de către asistentul de vânzări pentru produsele predate în magazin;
- În termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la prezentare pentru produsele preluate de către curier.
- EFSA va trimite pe email decizia cu privire la solicitarea de retur.
- În cazul în care produsul este în stare corespunzătoare, contractul va fi reziliat și factura aferentă va fi anulată.
- În cazul în care produsul prezintă deficiențe, EFSA va calcula suma aferentă pagubei și o va comunica clientului. După achitarea pagubei de către client și transmiterea dovezii de plată, contractul va fi reziliat și factura aferentă va fi anulată.