Dacă vrei să te alături echipei Electrica Furnizare aplică și hai să descoperim împreună!

Electrica Furnizare SA îți oferă oportunitatea de a cunoaște diferite arii de business unde te vei putea implica într-o mulțime de proiecte interesante.

Te așteptăm cu o echipă unită, într-o atmosferă placută în care te vei integra ușor.

Ce căutăm?

Profilul candidatului

  • Absolvent licențiat al învățământului superior;
  • Deținere permis conducere categoria B;
  • Experiență în vânzări B2B / B2C;
  • Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);
  • Orientarea spre obținerea rezultatelor;
  • Bun vânzător și negociator;
  • Disponibilitate de deplasare în teritoriu;
  • Experiență minimă de 3 ani în vânzarea de servicii;
  • Cunoștințe de limba engleză;
  • Domiciliul în Tulcea sau în zonele limitrofe reprezintă o condiție.

Descrierea activităților

  • Prospectează permanent piața pentru identificarea de noi clienți în vederea promovării ofertelor Electrica Furnizare;
  • Contactarea potențialilor clienți prin promovarea ofertelor de produse și servicii ale companiei – energie electrică, gaze naturale și servicii conexe;
  • Derularea de acțiuni în vederea creșterii cotei de piață, a marjei brute comerciale și eficientizării activității.
  • Realizeaza prognoza de consum ibd-MWh/luna pentru clientii din portofoliu;
  • Participa la campaniile de up-selling si cross-selling conform programului de vânzări și strategiei de vânzări a Electrica Furnizare;
  • Întreține relația cu operatorul de distribuție aferent arealului de deservire în legatură cu prevederile contractelor aferente (întreruperile în furnizarea energiei electrice și a gazelor naturale, măsurarea cantităților de energie electrica și de gaze naturale)

Ofertă

  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu competitiv;
  • Salariul fix + comision din vânzări;
  • Training-uri.


Profilul candidatului

  • Absolvent licențiat al învățământului superior;
  • Deținere permis conducere categoria B;
  • Experiență în vânzări B2B / B2C;
  • Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);
  • Orientarea spre obținerea rezultatelor;
  • Bun vânzător și negociator;
  • Disponibilitate de deplasare în teritoriu;
  • Experiență minimă de 3 ani în vânzarea de servicii;
  • Cunoștințe de limba engleză;
  • Domiciliul în Timișoara sau în zonele limitrofe reprezintă o condiție.

Descrierea activităților

  • Prospectează permanent piața pentru identificarea de noi clienți în vederea promovării ofertelor Electrica Furnizare;
  • Contactarea potențialilor clienți prin promovarea ofertelor de produse și servicii ale companiei – energie electrică, gaze naturale și servicii conexe;
  • Derularea de acțiuni în vederea creșterii cotei de piață, a marjei brute comerciale și eficientizării activității.
  • Realizeaza prognoza de consum ibd-MWh/luna pentru clientii din portofoliu;
  • Participa la campaniile de up-selling si cross-selling conform programului de vânzări și strategiei de vânzări a Electrica Furnizare;
  • Întreține relația cu operatorul de distribuție aferent arealului de deservire în legatură cu prevederile contractelor aferente (întreruperile în furnizarea energiei electrice și a gazelor naturale, măsurarea cantităților de energie electrica și de gaze naturale)

Ofertă

  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu competitiv;
  • Salariul fix + comision din vânzări;
  • Training-uri.


Principalele responsabilități

  • Stabileste preturile de baza (preturi standard si oferte de pret personalizate) și dezvolta preturile pentru campaniile de tip promotii pentru produsele de energie electrica si gaze naturale;
  • Elaboreaza rapoarte periodice pentru urmărirea, monitorizarea si analiza preturilor și a activităților asociate pentru diverse categorii de produse și segmente de piață;
  • Mentine și actualizeaza periodic baza de date cu istoricul prețurilor;
  • Participa la dezvoltarea strategiei de stabilire a prețurilor pentru diferite categorii de produse in vederea obtinerii unei pozitionari competitive in piata;
  • Dezvolta instrumente pentru estimarea preturilor aferente ofertelor si produselor noi;
  • Realizeaza calculatii de pret, necesare negocierilor, in baza solicitarilor venite de la echipa de vanzari;
  • Colaboreaza cu  Managerii de Produs si organizația de vânzări pentru asigurarea unei abordari integrate in vederea maximizarii profitului la nivel de categorie de produse si segmente de piata;
  • Analizeaza impactul financiar al diferitelor categorii de pret precum și profitabilitatea la nivel de client/categorii de clienti/segmente de piata;
  • Initiaza, dezvolta, testeaza și implementeaza modele de prețuri care se aliniază cel mai bine cu fiecare produs sau categorie de produse in parte;
  • Pregăteste și prezinta recomandări cu privire la actualizări ale prețurilor curente;
  • Identifica și evalueaza oportunitățile existente in piata in vederea dezvoltarii unor oferte de pret noi care sa genereaza venituri suplimentare;
  • Dezvolta modele și analize financiare care susțin și evaluează toate inițiativele de stabilire a prețurilor pentru energie electrica si gaze naturale;
  • Asigura suport în masurarea satisfacția clienților în relație cu prețurile de vânzare existente în piață.

Cerințe

  • absolvent licențiat al învățământului superior – de preferat studii economice
  • experiență minim 5 ani in domeniul preturilor/marketing/financiar
  • foarte bune abilitati de comunicare (scrisa si orala) si relationare
  • capacitate de analiză in profunzime şi sinteză
  • capacitate de gestionare a unor situatii complexe
  • abilitati organizatorice si de planificare
  • adaptabilitate, initiativa si receptivitate la noi informatii;
  • cunostinte temeinice in ceea ce priveste utilizarea calculatorului (Microsoft Office)
  • cunostinte referitoare la piata de energie electrica si gaze naturale reprezinta un avantaj
  • limba engleza – nivel avansat


Dacă:

  • Nivelul tău de expertiză în vânzări este aproape de cel al unui consultant;
  • Îti vine în mod natural să-i ajuți pe ceilalți cu zâmbetul pe buze și să oferi soluții personalizate în acord cu business-ul și nevoia clientului;
  • Ai fost întotdeauna genul care nu renunță și care reușește cu usurință să-i convingă pe ceilalți;
  • De obicei îti place să negociezi și reușești să obții ceea ce-ți propui;
  • Găsești soluții la cele mai neașteptate situații;
  • Deții cunostinte avansate ale pachetului Microsoft Office.

Atunci:

  • Te asteptăm în echipa de vânzari a Electrica Furnizare S.A. pentru că ești viitorul Specialist de Vânzări Senior pe care îl căutăm.

Ce va trebui sa faci pe acest rol:

  • Să promovezi și să vinzi serviciile și produsele Electrica Furnizare S.A. dedicate segmentelor de clienți corporate și IMM-uri prin identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora;
  • Să identifici portofoliul de prospecți și să asiguri un proces constant de prospectare, ofertare contractare pentru clienții competiției;
  • Să închei noi contracte și să realizezi marjele comerciale prin negocierea contractelor B2B precum și creșterea market-share-ului, value-share-ului;
  • Pentru portofoliul de clienți existenți, să asiguri managementul indicatorilor de tipul product-mix, grad de penetrare produse, maximizare valoare portofoliu, churn, grad de recontractare portofoliu pe toate canalele de vânzări;
  • Să maximizezi valoarea portofoliului existent prin acțiuni de cross-sell și up-sell, pentru optimizarea gradului de penetrare al produselor și serviciilor VAS;
  • Să recontractezi clienții existenți.

De la tine asteptăm…

  • Onestitate, interes și entuziasm;
  • Să fii absolvent(ă) de studii superioare și să cunoști limba engleză;
  • Să cunoști tehnici de vânzare business to business și să știi cum se face vânzare intr-un mediu de afaceri;
  • Să ai capacitatea de investigare, diagnoză și propunere de soluții;
  • Să fii capabil să comunici transversal și să iti cunoști competiția;
  • Să ai permis de conducere categoria B de minim 1 an;
  • Să ai experiența de minim 3 ani în vânzări business to business;
  • Să ai abilitați de operare PC (pachetul Microsoft Office).

Vino sa ne cunoastem!


Dacă:

  • Ești pasionat de gestiunea proictelor;
  • Abordezi sarcinile cotidiene cu optimism si deschidere și iți plac provocările;
  • Arăți flexibilitate în relațiile cu colegii tăi;
  • Ai fost întotdeauna genul care nu renunță și care reușește cu usurință să-i convingă pe ceilalți;
  • Mereu susții inovația și ești pasionat de optimizarea activităților și de găsirea de soluții inovatoare;
  • Te simți în largul tău intr-un mediu profesional în care uneori poți simții presiunea termenelor limită și unde trebuie sa demonstrezi constant capacitatea ta de a rezolva probleme, atenția la detalii;
  • Găsești soluții la cele mai neașteptate situații;
  • Deții cunostinte avansate ale pachetului Microsoft Office.

Atunci:

  • Te asteptăm în echipa de vânzari a Electrica Furnizare S.A. pentru că ești viitorul Project Manager pe care îl căutăm.

Ce va trebui sa faci pe acest rol:

  • Optimizezi resursele prin definirea etapelor și a sub-etapelor de execuție în condițiile anticipării și a măsurării efortului de implementare;
  • Asiguri eficiența execuției proiectelor în domeniul vânzărilor, măsurarea și optimizarea acestora pe măsura implementării lor;
  • Reduci timpul de implementare prin desfășurarea simultană, perfect sincronizată a mai multor etape de proiect;
  • Gestionezi proiectele derulate în cadrul Electrica Furnizare S.A. în domeniul vânzărilor, în vederea implementării strategiei organizației, având la dispoziție resursele materiale precum și resursele umane disponibile;
  • Participi la realizarea proiectelor în domeniul vânzărilor și explicitezi resursele alocate, responsabilii pentru realizarea fazelor de proiect, durata și momentul începerii fazelor de proiect;
  • Normezi și gestionezi resursele umane și materiale implicate în proiecte;.
  • Participi activ în organizarea proiectelor Electrica Furnizare S.A. prin managementul deadline-urilor;
  • Raportezi periodic statusul proiectelor către Top Managementul Electrica Furnizare S.A..

De la tine asteptăm…

  • Onestitate, interes și entuziasm;
  • Să fii absolvent(ă) de studii superioare și să cunoști foarte bine limba engleză;
  • Să ai capacitatea de investigare, diagnoză și propunere de soluții;
  • Să fii capabil să comunici cu ușurintă transversal;
  • Să ai experiența de minim 3 ani în managementul proiectelor;
  • Sa deții permis de conducere categoria B;

Vino sa ne cunoastem!


Condiţii de participare la concurs:

  • Absolvent licentiat al învatamantului superior;
  • Constituie avantaj experiența de minim 3 ani în domeniul de activitate (piața energiei electrice / gaze naturale) și într-o funcție de conducere (sau locțiitor);
  • Bune abilitati de comunicare și relationare;
  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Abilitati organizatorice si de planificare;
  • Cunostinte temeinice in ceea ce priveste utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
  • Cunostinte de limba engleza;

Principalele responsabilitati:

  • Asigura conducerea, coordonarea, organizarea si desfasurarea in bune conditii a activitatii de furnizare a gaze naturale;
  • Urmareste si gestioneaza contractele de achizitie si vanzare gaze naturale;
  • Urmareste derularea contractelor cu distribuitorii si a contractului de transport;
  • Raporteaza catre ANRE obligatiile lunare, anuale sau la cererea ANRE, a standardelor de performanta, a contractelor de achizitie/vanzare de gaze naturale, a cantitatilor achizitionate/vandute, alte raportari ce deriva din obligatiile furnizorilor de gaze naturale;
  • Raporteaza catre Transgaz cantitatile furnizate lunar (dupa luna de consum), a previziunilor pentru luna urmatoare;
  • Urmareste si/sau participa la tranzactionarea pe bursa (BRM si/sau OPCOM) a achizitiei/vanzarii de gaze naturale;
  • Raporteaza lunar catre REMIT a executiei contractelor in derulare, de vanzare catre alti furnizori sau achizitie da la producatori sau furnizori;
  • Raspunde de comunicarea cu furnizorii, operatorii de distributie, operatorul de transport;
  • Urmareste dezvoltarea si implementarea programului de transport, optimizeaza C.M.O.R.(capacitatea medie orara rezervata) si monitorizeaza cantitatile nominalizate si transportate, eliminarea abaterilor si transferarea de capacitati intre punctele de iesire;
  • Urmareste facturile rezultate din derularea contractelor cu prestatorii si furnizorii;
  • Gestioneaza si urmareste registrul de oferte si registrul de contracte;
  • Gestioneaza si urmareste solicitarile primite pe site-ul societatii, solicitari ce privesc serviciul de achizitii gaze naturale;


Condiţii de participare la concurs:

  • absolvent licențiat al învatamantului superior;
  • experiență în funcții de conducere a echipelor de vânzari – minim 3 ani;
  • experiență în vânzări indirecte;
  • bune abilități de comunicare și relaționare;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • abilități organizatorice și de planificare;
  • adaptabilitate, inițiativă și receptivitate la noi informații;
  • cunoștințe temeinice în utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
  • cunoștințe de limba engleză;
  • cunoștințe referitoare la piața de energie electrică constituie un avantaj;
  • permis de conducere categoria B.

Principalele atribuții ale postului sunt:

  • Coordonează echipele partenerilor EFSA de vânzare directă, dedicate zonelor outbound specializate pentru achiziția de clienți noi;
  • Este responsabil cu dezvoltarea regională a echipelor de parteneri și cu realizarea targetelor de către aceștia, conform cerințelor de business EFSA;
  • Este responsabil de realizarea targetelor de vânzări prin intermediul partenerilor;
  • Asigură continuitatea și consecvența în acțiunile de prospectare, ofertare și contractare a clienților din zonele alocate lor;
  • Înrolează partenerii în programul D2D EFSA: prospectează potențialii parteneri la nivel regional, promovează programul D2D, negociază condițiile contractuale și oferă suport pentru demararea colaborării;
  • Implementează modelul de vânzare EFSA în organizația partenerilor;
  • Supervizează recrutarea personalului implicat în programul D2D în vederea respectării standardelor EFSA;
  • Oferă suport partenerilor pentru training, evaluare și selecție personal;
  • Este responsabil de modul în care partenerii EFSA cunosc și promovează constant toate produsele și serviciile companiei;
  • Monitorizează și acționează pentru asigurarea nivelului optim de vânzători prin reducerea turnover-ului de personal;
  • Monitorizează atât profitabilitatea partenerilor cât și a condițiilor oferite de aceștia angajaților săi;
  • Supervizează acțiunile de vânzare specifice achiziției de clienți D2D.


Principalele responsabilitati:

  • Pune bazele noii activitati de promovare a serviciilor oferite de catre societate pe baza de chestionare telefonice (telesales);
  • Contactează telefonic potenţialii clienţi şi identifică, în cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vȃnzare produsele Electrica Furnizare care se potrivesc nevoilor exprimate;
  • Deruleaza demo de produs;
  • Preia solicitarile telefonice si/sau pe email ale clientilor interesati, sau recomandarile clientilor interesati primite pe alte canale;
  • Se implica activ in culegerea de informatii despre un posibil/potential client cu care s-ar putea incheia un contract si administreaza optim atat resursele externe cat si cele interne in acest sens;
  • Prezinta oferta de pret si redacteaza documentele contractuale;
  • Transmite documentatia in vederea introducerii acesteia in programul de gestiune a clientilor;
  • Colaboreaza cu colegii din compartimentul specializat in vederea urmaririi incasarii facturilor;
  • Asigura legatura permanenta cu clientii pentru a identifica gradul de satisfactie al acestora si a identifica oportunitatile de upsale (vanzare suplimentara) catre acestia;
  • Deruleaza acțiuni de fidelizare a clienţilor din portofoliu, in vederea cresterii vanzarilor;
  • Creaza, mentine si actualizeaza baza de date cu clientii si persoanele cheie din arealul alocat;
  • Respecta targetul de vanzari lunar;
  • Participa la diverse actiuni de prezentari de produse, intruniri periodice de analiza si evaluare a activitatii prestate, sondaje privind cota de piata, etc.

Condiţii de participare la concurs:

  • Absolventi ai invatamantului superior cu minim diploma de licenta;
  • Experienta in activitatea de vanzari – minim 2 ani;
  • Capacitatea de asimilare rapidă a informaţiilor noi;
  • Abilităţi de organizare şi gestiune a timpului;
  • Abilitati de vanzare, negociere şi putere de convingere;
  • Abilităţi de comunicare şi prezentare;
  • Orientare către rezultat, orientare către client;
  • Spirit de echipă;
  • Cunoasterea foarte buna a limbii romane (scris si vorbit);
  • Cunoasterea la nivel conversational a limbii engleze;
  • Cunoasterea la un nivel mediu a Microsoft Office (xls., word, ppt, outlook).