Dacă vrei să te alături echipei Electrica Furnizare aplică și hai să descoperim împreună!

Electrica Furnizare SA îți oferă oportunitatea de a cunoaște diferite arii de business unde te vei putea implica într-o mulțime de proiecte interesante.

Te așteptăm cu o echipă unită, într-o atmosferă placută în care te vei integra ușor.

Ce căutăm?

Principalele responsabilități

  • Stabileste preturile de baza (preturi standard si oferte de pret personalizate) și dezvolta preturile pentru campaniile de tip promotii pentru produsele de energie electrica si gaze naturale;
  • Elaboreaza rapoarte periodice pentru urmărirea, monitorizarea si analiza preturilor și a activităților asociate pentru diverse categorii de produse și segmente de piață;
  • Mentine și actualizeaza periodic baza de date cu istoricul prețurilor;
  • Participa la dezvoltarea strategiei de stabilire a prețurilor pentru diferite categorii de produse in vederea obtinerii unei pozitionari competitive in piata;
  • Dezvolta instrumente pentru estimarea preturilor aferente ofertelor si produselor noi;
  • Realizeaza calculatii de pret, necesare negocierilor, in baza solicitarilor venite de la echipa de vanzari;
  • Colaboreaza cu  Managerii de Produs si organizația de vânzări pentru asigurarea unei abordari integrate in vederea maximizarii profitului la nivel de categorie de produse si segmente de piata;
  • Analizeaza impactul financiar al diferitelor categorii de pret precum și profitabilitatea la nivel de client/categorii de clienti/segmente de piata;
  • Initiaza, dezvolta, testeaza și implementeaza modele de prețuri care se aliniază cel mai bine cu fiecare produs sau categorie de produse in parte;
  • Pregăteste și prezinta recomandări cu privire la actualizări ale prețurilor curente;
  • Identifica și evalueaza oportunitățile existente in piata in vederea dezvoltarii unor oferte de pret noi care sa genereaza venituri suplimentare;
  • Dezvolta modele și analize financiare care susțin și evaluează toate inițiativele de stabilire a prețurilor pentru energie electrica si gaze naturale;
  • Asigura suport în masurarea satisfacția clienților în relație cu prețurile de vânzare existente în piață.

Cerințe

  • absolvent licențiat al învățământului superior – de preferat studii economice
  • experiență minim 5 ani in domeniul preturilor/marketing/financiar
  • foarte bune abilitati de comunicare (scrisa si orala) si relationare
  • capacitate de analiză in profunzime şi sinteză
  • capacitate de gestionare a unor situatii complexe
  • abilitati organizatorice si de planificare
  • adaptabilitate, initiativa si receptivitate la noi informatii;
  • cunostinte temeinice in ceea ce priveste utilizarea calculatorului (Microsoft Office)
  • cunostinte referitoare la piata de energie electrica si gaze naturale reprezinta un avantaj
  • limba engleza – nivel avansat


Dacă:

  • Ești pasionat de gestiunea proictelor;
  • Abordezi sarcinile cotidiene cu optimism si deschidere și iți plac provocările;
  • Arăți flexibilitate în relațiile cu colegii tăi;
  • Ai fost întotdeauna genul care nu renunță și care reușește cu usurință să-i convingă pe ceilalți;
  • Mereu susții inovația și ești pasionat de optimizarea activităților și de găsirea de soluții inovatoare;
  • Te simți în largul tău intr-un mediu profesional în care uneori poți simții presiunea termenelor limită și unde trebuie sa demonstrezi constant capacitatea ta de a rezolva probleme, atenția la detalii;
  • Găsești soluții la cele mai neașteptate situații;
  • Deții cunostinte avansate ale pachetului Microsoft Office.

Atunci:

  • Te asteptăm în echipa de vânzari a Electrica Furnizare S.A. pentru că ești viitorul Project Manager pe care îl căutăm.

Ce va trebui sa faci pe acest rol:

  • Optimizezi resursele prin definirea etapelor și a sub-etapelor de execuție în condițiile anticipării și a măsurării efortului de implementare;
  • Asiguri eficiența execuției proiectelor în domeniul vânzărilor, măsurarea și optimizarea acestora pe măsura implementării lor;
  • Reduci timpul de implementare prin desfășurarea simultană, perfect sincronizată a mai multor etape de proiect;
  • Gestionezi proiectele derulate în cadrul Electrica Furnizare S.A. în domeniul vânzărilor, în vederea implementării strategiei organizației, având la dispoziție resursele materiale precum și resursele umane disponibile;
  • Participi la realizarea proiectelor în domeniul vânzărilor și explicitezi resursele alocate, responsabilii pentru realizarea fazelor de proiect, durata și momentul începerii fazelor de proiect;
  • Normezi și gestionezi resursele umane și materiale implicate în proiecte;.
  • Participi activ în organizarea proiectelor Electrica Furnizare S.A. prin managementul deadline-urilor;
  • Raportezi periodic statusul proiectelor către Top Managementul Electrica Furnizare S.A..

De la tine asteptăm…

  • Onestitate, interes și entuziasm;
  • Să fii absolvent(ă) de studii superioare și să cunoști foarte bine limba engleză;
  • Să ai capacitatea de investigare, diagnoză și propunere de soluții;
  • Să fii capabil să comunici cu ușurintă transversal;
  • Să ai experiența de minim 3 ani în managementul proiectelor;
  • Sa deții permis de conducere categoria B;

Vino sa ne cunoastem!


Condiţii de participare la concurs:

  • Absolvent licentiat al învatamantului superior;
  • Constituie avantaj experiența de minim 3 ani în domeniul de activitate (piața energiei electrice / gaze naturale) și într-o funcție de conducere (sau locțiitor);
  • Bune abilitati de comunicare și relationare;
  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Abilitati organizatorice si de planificare;
  • Cunostinte temeinice in ceea ce priveste utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
  • Cunostinte de limba engleza;

Principalele responsabilitati:

  • Asigura conducerea, coordonarea, organizarea si desfasurarea in bune conditii a activitatii de furnizare a gaze naturale;
  • Urmareste si gestioneaza contractele de achizitie si vanzare gaze naturale;
  • Urmareste derularea contractelor cu distribuitorii si a contractului de transport;
  • Raporteaza catre ANRE obligatiile lunare, anuale sau la cererea ANRE, a standardelor de performanta, a contractelor de achizitie/vanzare de gaze naturale, a cantitatilor achizitionate/vandute, alte raportari ce deriva din obligatiile furnizorilor de gaze naturale;
  • Raporteaza catre Transgaz cantitatile furnizate lunar (dupa luna de consum), a previziunilor pentru luna urmatoare;
  • Urmareste si/sau participa la tranzactionarea pe bursa (BRM si/sau OPCOM) a achizitiei/vanzarii de gaze naturale;
  • Raporteaza lunar catre REMIT a executiei contractelor in derulare, de vanzare catre alti furnizori sau achizitie da la producatori sau furnizori;
  • Raspunde de comunicarea cu furnizorii, operatorii de distributie, operatorul de transport;
  • Urmareste dezvoltarea si implementarea programului de transport, optimizeaza C.M.O.R.(capacitatea medie orara rezervata) si monitorizeaza cantitatile nominalizate si transportate, eliminarea abaterilor si transferarea de capacitati intre punctele de iesire;
  • Urmareste facturile rezultate din derularea contractelor cu prestatorii si furnizorii;
  • Gestioneaza si urmareste registrul de oferte si registrul de contracte;
  • Gestioneaza si urmareste solicitarile primite pe site-ul societatii, solicitari ce privesc serviciul de achizitii gaze naturale;


Condiţii de participare la concurs:

  • Absolvent licențiat al învățământului superior;
  • Minim 3 ani experiența în domeniul de activitate (de ex. tranzacții B2B și B2C, piața energiei electrice/gaze naturale);
  • Bune abilități de comunicare și relaționare;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Abilități organizatorice și de planificare;
  • Cunoștințe temeinice în ceea ce privește utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
  • Disponibilitate pentru relocare;
  • Cunoștinte de limba engleză;

Principalele responsabilitati:

  • Asigură un al doilea punct de contact (după Key Account Manageri sau Channel Manageri) pentru conturi business și/sau partenerii de vânzări, pentru solicitări de informații;
  • Gestionează contractele cu clienții eligibili proprii și pentru clienți B2B și B2C;
  • Asigură respectarea tuturor măsurilor necesare pentru derularea corectă a contractelor cu clienții B2B și B2C din piața liberă;
  • Urmărește facturarea energiei electrice furnizate clienților eligibili B2B și B2C, în concordanță cu clauzele contractuale, conform Procedurii Operaționale Facturare Consumatori Eligibili B2B și B2C;
  • Utilizează aplicațiile informatice alocate pentru actualizarea continuă a bazelor de date;
  • Asigură interfața relației cu clienții eligibili B2B și B2C, privind aspectele legate de derularea contractului pe piața liberă precum și cu partenerii externi companiei.


Condiţii de participare la concurs:

  • Absolvent licențiat al învațământului superior;
  • Experiență minimă de 5 ani în activitatea de marketing;
  • Cunoștințe în domeniul marketingului (product management, brand management);
  • Cunoștințe temeinice în ceea ce privește utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
  • Cunoștințe referitoare la piața de energie electrică constituie un avantaj;
  • Bune abilități de comunicare și relaționare;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Abilități organizatorice și de planificare;
  • Adaptabilitate, initiativă și receptivitate la noi informații;
  • Cunoștințe de limbă engleză.

Principalele responsabilitati:

  • Evaluează potențialul de piață în vederea identificării riscurilor și a oportuntăților de creștere, monitorizeaza si analizează competitorii directi si indirecti;
  • Definește obiectivele și strategia de marketing pentru categoria de produse/servicii alocate, subordonându-le obiectivelor generale ale companiei, luând în considerare contextul de piață;
  • Gestionează mixul de produse/servicii și execută planul de marketing pentru categoria de produse/servicii allocate;
  • Dezvoltă, implementează și monitorizează planul de activități de marketing pentru categoria de produse/servicii din responsabilitatea sa;
  • Comunică planul de activități de marketing către alte departamente/funcții din interiorul companiei care pot susține strategia;
  • Stabilește care este pozitionarea, care sunt diferențiatorii și care sunt mesajele cheie ale produselor/serviciilor aflate în responsabilitatea sa;
  • Furnizează echipei de vânzări instrumentele (prezentări, alte materiale ajutătoare) și cunoștințele necesare despre produsele/serviciile. Pune la punct materiale informative pentru creșterea eficacității forței de vânzări;
  • Asigură o implementare operațională performantă a planului de activități de marketing în limita bugetului aprobat;
  • Urmărește lunar performanța pentru categoria de produse/servicii alocate în raport cu obiectivele stabilite;
  • Se informează permanent de noutățile tehnice ale produselor și serviciilor de pe piață;
  • Coordonează toate activitățile de promovare pentru produsul/categoria de produse alocate;
  • Asigură susținerea forței de vânzări în derularea activităților de trade-marketing (lansări, turnee de prezentare, promoții către clientul final B2C);
  • Acționează ca lider de proiect pentru lansările de produse noi;
  • Construiește relații pe termen lung cu toate părțile implicate în desfășurarea corespunzătoare a activității.