În calitate de cel mai mare furnizor cu capital românesc, cu o tradiṭie de peste 120 de ani, ne informăm clienții asupra riscurilor de a fi expuși unor practici înșelătoare, care s-au intensificat în ultima perioadă.

Susținem concurența și respectăm faptul că, odată cu liberalizarea pieței de energie electrică, clienții își pot alege furnizorul potrivit, în condițiile în care este corect informat.

Din aceste motive, considerăm important să menționăm faptul că Electrica Furnizare nu desfășoară la domiciliul clienților în această perioadă activități ce implică modificări ale contractelor de energie electrică sau încheierea de contracte noi în județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu.

De asemenea, dorim să facem o serie de recomandări care să vină în sprijinul clienților:

  • Citiți cu atenţie conținutul tuturor documentelor puse la dispoziţie;
  • Beneficiați de o perioadă de 14 zile pentru a vă putea retrage dintr-un contract încheiat în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere;
  • Atenție la capcanele existente în unele oferte, în care nu sunt stipulate clar informaṭii importante precum: preṭul final, termenele de plată, taxele de reziliere și penalităṭile;
  • Verificaţi modul în care sunt folosite datele dumneavoastră cu caracter personal şi documentele pe care le puneţi la dispoziţia agenților devânzări care vă abordează;
  • Pentru orice informaţii referitoare la ofertele Electrica Furnizare, la activităţile desfăşurate de reprezentanții companiei, cât şi pentru sesizări referitoare la ceea ce consideraṭi că ar putea fi o încălcare a legii, ne puteți scrie la adresa de e-mail clienti.ts@electricafurnizare.ro.

Încurajăm clienții să ne contacteze pentru informații suplimentare și să sesizeze, în continuare, orice fel de practici neconcurențiale.

Vizualizare comunicat în format PDF