Pentru a proteja sănătatea clienților, partenerilor și angajaților săi, Electrica Furnizare a decis să prelungească suspendarea temporară a activității din centrele de relații cu clienții pe toată durata menținerii stării de urgență. Compania le reamintește clienților că, în această perioadă, este recomandat să utilizeze canalele alternative de comunicare și de plată.

 

BUCUREȘTI, 27 martie 2020 – Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să prelungească suspendarea temporară a activităților care presupun interacțiunea directă cu clienții, în concordanță cu măsurile adoptate de autorități, în contextul epidemiologic actual.

Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 (Coronavirus) în comunitățile unde ne desfășurăm activitatea, în toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din București, Iași și Tulcea, a fost prelungită suspendarea temporară a activității pe toată durata menținerii stării de urgență.

Electrica Furnizare le reamintește clienților că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare:

  • Portalul și aplicația mobilă MyElectrica

Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea rela­ției cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:

  • factura în format electronic;
  • transmiterea indexului prin autocitire;
  • plata online a facturilor;
  • vizualizarea istoricului facturilor;
  • vizualizarea graficului de consum;
  • eviden­ța plăț­ilor la zi.

 

  • Linii telefonice dedicate

Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

 

  • Formular de contact online

Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:

https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/

  • Corespondență prin e-mail

Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail: clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro.

  • Pagina de Facebook

Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare.

 

Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, stațiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express.

 

Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții  sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare:

https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/unde-se-plateste-factura/.

 

Vă mulțumim pentru înțelegere!