Electrica Furnizare a demarat o verificare suplimentară a facturilor emise cu valori atipice în raport cu istoricul de facturare și comportamentul de consum în cazul unora dintre clienții casnici din portofoliul companiei.

Ca urmare a situațiilor constatate în ultima perioadă cu privire la emiterea unor facturi a căror componentă a energiei electrice active are o valoare atipică în comparație cu istoricul de facturare și comportamentul de consum ale clienților în cauză, compania a demarat un proces intern de analiză ce vizează posibile anomalii înregistrate pe întreg lanțul de facturare.

Electrica Furnizare informează că astfel de situații sunt izolate. Unele dintre facturile verificate au fost deja stornate, urmând să fie emise facturi noi, după finalizarea analizei fiecărui caz în parte. Compania își asigură clienții că va clarifica situația în regim de urgență și că niciunul dintre aceștia nu va fi afectat de posibilele erori identificate în procesul de facturare. În plus, Electrica Furnizare își încurajează clienții să utilizeze canalele de comunicare puse la dispoziție de companie și să solicite informații privind orice neclaritate referitoare la facturare la adresa clienti@electricafurnizare.ro sau utilizând formularul de contact online https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/formular-inregistrare-plangeri/.

Cu o experiență de peste 120 de ani pe piața de energie electrică, Electrica Furnizare este parte a Grupului Electrica, companie cu capital majoritar privat, listată la Bursa de Valori București și London Stock Exchange, încă din anul 2014.

Electrica Furnizare