Chiar dacă nu ne dorim acest lucru, suntem nevoiți să reluăm procedura de deconectare de la rețeaua de energie electrică a locurilor de consum pentru care se înregistrează întârzieri la plata facturii.

În cazul în care înregistrați întârzieri la plata facturilor aferente locului dumneavoastră de consum, vă încurajăm să achitați cât mai repede valoarea restantă pentru a evita deconectarea și să ne transmiteți dovada de plată la adresa de e-mail confirmariplata@electricafurnizare.ro . Plata facturilor poate fi efectuată atât în numerar, la punctele de prezență ale partenerilor noștri, cât și online, prin MyElectrica sau modalitățile digitale de plată puse la dispoziția dumneavoastră. Pentru detalii referitoare la modalitățile de plată, vă rugăm să accesați link-ul:  www.electricafurnizare.ro/modalitati-de-plata-factura-electrica-furnizare/.

Dacă un loc de consum a fost deconectat de la rețeaua de energie electrică, reconectarea acestuia poate fi efectuată numai după achitarea de către consumator a facturilor restante.

Taxele de deconectare și reconectare de la rețea vor fi suportate de către consumator.

Vă asigurăm că suntem alături de dumneavoastră și ne dorim să identificăm cele mai bune soluții astfel încât să nu fiți afectați de deconectare și efectele ei.

Vă rugăm să ne scrieți la adresa clienti@electricafurnizare.ro pentru detalii cu privire la procedura de deconectare, precum și pentru identificarea de posibile soluții în vederea evitării acesteia.

Electrica Furnizare