Compania Electrica Furnizare își consolidează poziția în piața serviciilor și soluțiilor energetice prin demararea unui nou parteneriat în domeniul energiei verzi cu Transavia, liderul local al pieței de carne de pui. În prima fază a parteneriatului vor fi instalate 6.480 module fotovoltaice în 10 locații Transavia din zona Brașov.

„Electrica Furnizare continuă extinderea parteneriatelor în piața soluțiilor și serviciilor energetice pentru o dezvoltare sustenabilă a tuturor industriilor din România. Suntem o companie reprezentativă pentru industria energetică la nivel național, una din preocupările noastre constante fiind susținerea tranziției către energia axată pe sursele regenerabile care implică emisii reduse de carbon. Ne onorează faptul că dezvoltăm împreună cu partenerul nostru, Transavia, proiecte la cheie care vor produce energie verde pentru a asigura necesarul de energie, în timp ce și mediul este protejat. Fiind selectați de partenerul nostru ca furnizor preferat de servicii și soluții energetice, intenționăm extinderea acestui parteneriat prin dezvoltarea de produse și concepte noi, în zona operațională, astfel încât să contribuim la dezvoltarea sustenabilă a Transavia.“ a declarat Iulian Matei, Directorul Departamentului Clienți Cheie Electrica Furnizare.

Montarea celor 6.480 module fotovoltaice de 540Wp se va face atât pe sol, cât și pe acoperișul clădirilor din punctele de lucru Transavia, puterea totală instalată fiind de 3.5 MWp.

„Parte din cea mai mare investiție în energie verde din sectorul alimentar din România, pe care compania noastră a inițiat-o în acest an, parteneriatul cu Electrica Furnizare va contribui semnificativ la atingerea obiectivului nostru de eficiență energetică prin care Transavia urmărește să își asigure aproape integral, până la finalul anului 2023, necesarul energetic. Acest proiect, derulat împreună cu Electrica Furnizare, face parte din strategia de sustenabilitate, de la bob la furculiță, prin care Transavia s-a angajat să protejeze resursele pentru generațiile viitoare, acționând responsabil în privința oamenilor, a animalelor, a comunităților și a mediului”, declară Ovidiu Oprița, Director General Adjunct, Transavia.

Parteneriatul dintre cele două companii va contribui la reducerea emisiilor de CO2 cu peste 962,8 de tone pe an*.

Despre Electrica Furnizare

Electrica Furnizare oferă consultanță la nivel național și propune soluții personalizate pentru toate segmentele de clienți și tipurile de industrie. Compania a finalizat cu succes numeroase proiecte care presupun livrarea de soluții la cheie pentru producerea energiei verzi la clienții finali, cu sau fără introducere de energie în SEN, în funcție de cerințele partenerilor de afaceri.

Astfel, Electrica Furnizare este aliniată la strategia Grupului Electrica ce vizează contribuția la dezvoltarea sustenabilă a afacerilor, în contextul Pactului Ecologic European.

Despre TRANSAVIA

TRANSAVIA este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandurile de carne de pui Fragedopui cu creștere lentă Libertan și semipreparate pe bază de pui Papane. Inclusă în topul celor mai valoroase portofolii din România, TRANSAVIA operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță. În cei peste 30 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent aproximativ 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI. Fragedo, brand emblemă al companiei, este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) poartă pe spotul TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate. Pentru mai multe informații, vizitați transavia.ro.

* Cantitate calculată astfel prin raportare la emisii de CO2 la nivelul României în 2021, 217.24 g/kWh.