ConfortATU, produs de asigurare realizat în parteneriat cu Allianz-Țiriac și Asigest Broker de Asigurare Reasigurare, îți oferă protecția de care ai nevoie atunci când te confrunți cu evenimente neprevăzute acasă, polița incluzând Asistență Tehnică de Urgență și Asigurare de Bunuri.
Pentru numai 96 lei/an (echivalentul a 8 lei/lună), ai următoarele beneficii:
Ce înseamnă o situație de urgență?
Ce acoperă Asistența Tehnică de Urgență:
Limita maximă de acoperire pe eveniment: 750 lei
Numărul de intervenții pe an pentru remedierea situațiilor ce necesită asistență tehnică de urgență (țevi de alimentare cu apă sparte, conducte de canalizare înfundate, siguranțe arse, centrale defecte) este nelimitat
Intervenția începe în 4 ore de la anunțarea avariei
Cum anunț un eveniment (ATU)? Clientul sună imediat la Centrul de asistență tehnică de urgență, telefon 021.312.22.39 (non-stop, 24 h pe zi, 7 zile pe săptămână, cu tarif normal).
Ce NU acoperă Asistența Tehnică de Urgență:
Asigură bunuri aflate în proprietatea ta, în limita sumei de 15.000 lei/an. Categoriile de bunuri ce beneficiază de asigurare includ: mobilier, covoare, obiecte casnice, corpuri de iluminat, scule sau unelte.
Bunuri asigurate:
Riscuri acoperite:
Clientul sună la Centrul de Daune la 021 201 91 81 / 021 201 91 80 (cu tarif normal) sau *21 201 918 (apelabil doar din reţeaua Orange), program L-V, 8:00-20:00, cu excepţia sărbătorilor legale sau comunică online pe www.allianztiriac.ro.
Termenele obligatorii de avizare a daunei:
Ce NU acoperă Asigurarea de Bunuri:
Pentru moment, există limitări în ceea ce privește încheierea de noi contracte pentru produsele din categoria ”Soluții pentru casa ta”. Mulțumim pentru înțelegere!
Sediul social: București, Șos. Ștefan cel Mare nr. 1A, sector 1, cod poștal 011736
Call Center: 0244 406 006
Fax: 0371 608 070