Perioada de optimizări complexe ale sistemelor noastre informatice se prelungește până la data de 15.02.2024, motiv pentru care vei întâmpina în continuare limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către tine în relația cu noi.
Odată cu implementarea optimizărilor, data la care vei transmite indexul autocitit în luna februarie 2024 pentru energia electrică se modifică astfel:
Nr. Crt. |
Județ aferent locului de consum | Perioadă autocitire index (februarie 2024) |
---|---|---|
1 | BIHOR | 15.02.2024 – 19.02.2024 |
2 | BRAȘOV | 15.02.2024 – 19.02.2024 |
3 | BRĂILA | 15.02.2024 – 19.02.2024 |
4 | CLUJ | 15.02.2024 – 19.02.2024 |
5 | PRAHOVA | 15.02.2024 – 19.02.2024 |
6 | SIBIU | 15.02.2024 – 19.02.2024 |
7 | ALBA | 19.02.2024 – 23.02.2024 |
8 | BISTRIȚA-NĂSĂUD | 19.02.2024 – 23.02.2024 |
9 | BUZĂU | 19.02.2024 – 23.02.2024 |
10 | MARAMUREȘ | 19.02.2024 – 23.02.2024 |
11 | MUREȘ | 19.02.2024 – 23.02.2024 |
12 | VRANCEA | 19.02.2024 – 23.02.2024 |
13 | COVASNA | 24.02.2024 – 28.02.2024 |
14 | DÂMBOVIȚA | 24.02.2024 – 28.02.2024 |
15 | GALAȚI | 24.02.2024 – 28.02.2024 |
16 | HARGHITA | 24.02.2024 – 28.02.2024 |
17 | SATU-MARE | 24.02.2024 – 28.02.2024 |
18 | SĂLAJ | 24.02.2024 – 28.02.2024 |
Dacă ești client într-un județ care nu este menționat anterior, perioada de transmitere a indexului autocitit rămâne cea comunicată pe factura aferentă lunii decembrie 2023.
Începând cu luna martie 2024, informațiile cu privire la perioada de transmitere a indexului autocitit pentru locul tău de consum se vor regăsi în factura ta de energie electrică.
Furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalitățile de contact și plată disponibile în această perioadă sunt următoarele:
MODALITĂȚI DE CONTACT | MODALITĂȚI DE PLATĂ |
---|---|
Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informații privind relația cu furnizorul; | Internet banking; Aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago; Automatele de plată StartPay; Stațiile OMV/Petrom; Serviciul Westaco Express; Centrele de plăți un-doi Mobile Distribution; Punctele de plată PayPoint; Ghișeele BCR, BRD, Garanti Bank, CreditCoop, CEC Bank; Smith&Smith; ATM-uri (Banca Transilvania, Garanti Bank, CEC Bank, BRD); Automate bancare (BCR, BRD, Garanti Bank, Banca Transilvania, CEC Bank); Terminalele Idea Bank. |
Punctele de relații cu clienții (clienții au opțiunea să își programeze vizita prin intermediul platformei www.electricafurnizare.ro/e-programare/); |
|
Adresa de e-mail menționată în cadrul facturii tale. |
În acest context, procesarea și soluționarea cererilor din partea ta se vor desfășura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.
În perioada optimizărilor de sistem, nu vei putea utiliza următoarele aplicații și funcționalități:
APLICAȚIE/FUNCȚIONALITATE |
---|
MyElectrica – aplicație și portal; |
TelVerde (comunicare index autocitit); |
Formularul unic de contact online; |
E-chat; |
Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS); |
Serviciile din meniul interactiv Call-Center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului). |
Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la tine la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie 2024, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii.
Te asigurăm că depunem eforturi pentru finalizarea cât mai rapidă a optimizărilor de sistem și îți mulțumim pentru înțelegere!