Având în vedere măsurile de relaxare adoptate de către autorități, Electrica Furnizare redeschide centrele de relații cu clienții, începând cu data de 18 mai 2020. Compania le reamintește clienților că, în această perioadă, este în continuare recomandat să utilizeze canalele alternative de comunicare și de plată.

BUCUREȘTI, 15 mai 2020 – Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, aduce la cunoștința clienților săi redeschiderea, începând cu data de 18 mai 2020, a centrelor de relații cu clienții, inclusiv a casieriilor proprii, din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord și SFEE Muntenia Nord.

Compania a adoptat măsuri menite să asigure desfășurarea activității în condiții de siguranță, inclusiv reducerea numărului de personal front office pentru o perioadă de 3 luni, cu evaluarea lunară a situației, în funcție de evoluția contextului la nivel național/regional. Recomandăm clienților care ne vor vizita în perioada imediat următoare să adopte un comportament responsabil și să respecte regulile afișate în cadrul tuturor punctelor de prezență ale companiei, precum și îndrumările personalului instruit cu privire la măsurile de distanțare fizică și interacțiune cu clienții.

De asemenea, Electrica Furnizare le reamintește clienților că pot utiliza în continuare următoarele canale alternative de comunicare:

Portalul și aplicația mobilă MyElectrica

Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea rela­ției cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:

  • factura în format electronic

  • transmiterea indexului prin autocitire

  • plata online a facturilor

  • vizualizarea istoricului facturilor

  • vizualizarea graficului de consum

  • eviden­ța plăț­ilor la zi

Linii telefonice dedicate

Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

Formular de contact online

Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:

Corespondență prin e-mail

Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail: clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro.

Pagina de Facebook

Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare.

Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, stațiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express.

Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții  sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare:

Vă mulțumim!

Vizualizare comunicat în format PDF