COVID 19 - Întrebări frecvente

COVID 19

Măsuri de prevenire împotriva infectării cu COVID-19

Având în vedere măsurile de relaxare adoptate de către autorități, am redeschis centrele de relații cu clienții, începând cu data de 18 mai 2020. Le reamintim clienților că, în această perioadă, este în continuare recomandat să utilizeze canalele alternative de comunicare și de plată.

Măsuri cu rol preventiv în punctele de relații cu clienții, Electrica Furnizare

  1. Instalarea panourilor din plexiglas pentru a limita interacțiunea dintre angajați și clienți;
  2. Montarea de dispensere cu dezinfectant la intrarea în spații;
  3. Distribuirea echipamentelor de protecție pentru angajați (mănuși, măști, viziere);
  4. Direcționarea fluxului de clienți în funcție de traseele predefinite;
  5. Reamenajarea birourilor astfel încât să fie respectată distanța minimă de 2 metri;
  6. Utilizarea de termometre pentru verificarea temperaturii corporale atât pentru angajați, cât și pentru clienți;
  7. Accesul clienților în locație doar cu mască de protecție, după dezinfectarea mâinilor și în număr limitat.
  8. Dezinfectarea cu regularitate a spațiilor comune și a zonelor cu expunere

Reguli de acces si conduită în punctele de relații cu clienții Electrica Furnizare

  • Accesul în spațiul comercial se realizează pe rând, astfel încât în interiorul incintei să fie maxim 1 client, la fiecare ghișeu disponibil.
  • Fiecare client este rugat să aștepte până va fi preluat de la intrarea în spațiul comercial.
  • Accesul este permis doar după măsurarea temperaturii corpului, care nu trebuie să depășească 37,3 grade C.
  • Timpul de vizitare este de maxim 15 minute.
  • Purtarea măștilor de protecție este obligatorie.
  • Dezinfectarea mâinilor folosind dispozitivele dedicate este obligatorie.

În timpul vizitei trebuie păstrată  distanța obligatorie de 2 metri față de alte persoane, inclusiv față de personalul de lucru.