Măsuri cu rol preventiv în punctele de relații cu clienții, Electrica Furnizare

  1. Instalarea panourilor din plexiglas pentru a limita interacțiunea dintre angajați și clienți;
  2. Montarea de dispensere cu dezinfectant la intrarea în spații;
  3. Distribuirea echipamentelor de protecție pentru angajați (mănuși, măști, viziere);
  4. Direcționarea fluxului de clienți în funcție de traseele predefinite;
  5. Reamenajarea birourilor astfel încât să fie respectată distanța minimă de 2 metri;
  6. Utilizarea de termometre pentru verificarea temperaturii corporale atât pentru angajați, cât și pentru clienți;
  7. Accesul clienților în locație doar cu mască de protecție, după dezinfectarea mâinilor și în număr limitat.
  8. Dezinfectarea cu regularitate a spațiilor comune și a zonelor cu expunere

Reguli de acces si conduită în punctele de relații cu clienții Electrica Furnizare

  • Accesul în spațiul comercial se realizează pe rând, astfel încât în interiorul incintei să fie maxim 1 client, la fiecare ghișeu disponibil.
  • Fiecare client este rugat să aștepte până va fi preluat de la intrarea în spațiul comercial.
  • Accesul este permis doar după măsurarea temperaturii corpului, care nu trebuie să depășească 37,3 grade C.
  • Timpul de vizitare este de maxim 15 minute.
  • Purtarea măștilor de protecție este obligatorie.
  • Dezinfectarea mâinilor folosind dispozitivele dedicate este obligatorie.

În timpul vizitei trebuie păstrată  distanța obligatorie de 2 metri față de alte persoane, inclusiv față de personalul de lucru.