Modalități recomandate de plată a facturii

  • MyElectrica;
  • Internet banking;
  • Mobile banking BRD;
  • Aplicațiile Orange Money și mobilepay wallet;
  • Direct debit la: ING Bank, BCR (Banca Comercială Română), Banca Transilvania, BRD Groupe Societe Generale, Raiffeisen Bank;
  • ATM-urile de la: BCR (Banca Comercială Română), BRD Groupe Societe Generale, Garanti Bank;
  • Automate bancare / mașini multifuncționale deținute de: BCR (Banca Comercială Română), BRD Groupe Societe Generale, Garanti Bank, Patria Bank, Banca Transilvania;
  • Pay Point;
  • Centre de plată un-doi ale Mobile Distribution;
  • Serviciul Westaco Express disponibil și în stațiile OMV / Petrom;
  • Terminale Qiwi;
  • Terminale de plată deținute de terțe persoane prin Idea Bank.

Dacă nu ai cont în MyElectrica și dorești să creezi unul, urmează pașii următori:

Toate informațiile necesare se regăsesc în factură.

După completarea cu succes a datelor în formular, aplicația va crea un cont pentru tine și va transmite un e-mail către adresa utilizată la înregistrare, ce va conține un link de activare. Pentru a activa contul, va trebui să accesezi link-ul primit. Doar după efectuarea acestei operațiuni, contul va deveni activ și va putea fi accesat.

Pentru actualizarea datelor personale (date de contact, număr de telefon, adresa de email) și pentru a beneficia de oferte personalizate, ne poți contacta la 0244 406 006.