Descarcă aplicația MyElectrica și gestionează facturile și consumul oricând și de oriunde.
Autentifică-te sau creează un cont MyElectrica și gestionează facturile și consumul oricând și de oriunde.

Sesizări/reclamații

Cum contactezi operatorul de reţea pentru a sesiza un deranjament, obţine informaţii în legătură cu întreruperile programate în alimentare sau solicita informaţii referitoare la racordarea la reţeaua electrică?

Numărul de telefon al Serviciului de Deranjamente al operatorului de distribuţie zonal este afişat pe factură.

Informațiile privitoare la întreruperile programate în alimentare, racordarea la reţea şi datele de contact ale operatorului de distribuţie sunt disponibile la www.electricafurnizare.ro/asistenta/categorii/activitatea-de-distributie-a-energiei-electrice/.

Unde transmiţi o plângere privind factura?

Plângerea referitoare la factura de energie electrică poate fi transmisă:

  • Prin secţiunea Trimite o petiţie din contul MyElectrica;
  • La adresa de e-mail afişată pe factură;
  • Prin intermediul formularului online .