Descarcă aplicația MyElectrica și gestionează facturile și consumul oricând și de oriunde.
Autentifică-te sau creează un cont MyElectrica și gestionează facturile și consumul oricând și de oriunde.

Index

Cine este responsabil de corectitudinea indexului citit, furnizorul sau distribuitorul?

De corectitudinea indexului citit este responsabil operatorul de distribuție.

Cum citești indexul unui contor?

Cum transmiţi indexul autocitit?

Indexul autocitit poate fi transmis prin:

  • Secţiunea Trimite index din contul MyElectrica;
  • Telefon la numărul 0800800048 (linie disponibilă nonstop, apel gratuit);
  • E-mail la adresa afişată pe factură, însoţit de datele de identificare din factură – cod client/număr loc consum (NLC);
  • Formularul de contact ce poate fi accesat la www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/ .

Cum trebuie să procedezi dacă indexul estimat de furnizor nu este în concordanţă cu consumul înregistrat de contor?

Pentru ca factura să reflecte consumul real, este necesar să transmiţi lunar indexul autocitit în perioada afişată pe factură.

Indexul autocitit poate fi transmis prin:

  • Secţiunea Trimite index din contul MyElectrica;
  • Telefon la numărul 0800800048 (linie disponibilă nonstop, apel gratuit);
  • Email la adresa afişată pe factură, însoţit de datele de identificare din factură – cod client/număr loc consum (NLC);
  • Formularul de contact care poate fi accesat la: www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/.