Soluționare solicitări / plângeri
Procedura-cadru privind obligaţia furnizorilor de energie electrică şi gaze naturale de soluţionare a plângerilor clienţilor finali, aprobată prin Ordinul ANRE nr. 16/2015, are ca scop asigurarea unui cadru unitar, simplu şi transparent, precum şi a unui standard ridicat în ceea ce privește activitatea de soluţionare a plângerilor.
Furnizorul are obligația de a publica pe pagina proprie de internet rapoarte privind activitatea de soluţionare a plângerilor, care conţin informaţii cu privire la plângerile primite: număr plângeri, canale de înregistrare, tip client, categorii de plângeri, sinteza modului de soluţionare a acestora şi măsurile corective stabilite etc.
Dacă dorești să ne transmiți o plângere, te rugăm să accesezi formularul online dedicat.
Termenele de soluționare a plângerilor și compensațiile acordate în cazul nerespectării acestora pot fi consultate aici.
Rapoarte activitate soluționare plângeri
Raport plângeri semestrul I - 2023
Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - GN - an 2022
Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - GN - Sem II an 2022
Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - EE - an 2022
descarcă
Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - EE - Sem II an 2022
Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - GN - an 2022
Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - GN - Sem II an 2022
Structura plângerilor în funcție de categorie, concluzia analizei și respectarea termenului legal - EE - an 2022
Structura plângerilor în funcție de categorie, concluzia analizei și respectarea termenului legal - EE - Sem II an 2022
Structura plângerilor în funcție de categorie, concluzia analizei și respectarea termenului legal - GN - Sem II an 2022
Structura plângerilor în funcție de categorie, concluzia analizei și respectarea termenului legal- GN - an 2022
Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final- EE - Sem II an 2022
Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final- EE- an 2022
Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri- EE - sem I an 2022
Structura plângerilor în funcție de categorie, concluzia analizei și respectarea termenului legal - EE - sem I an 2022
Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - EE - sem I an 2022
Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - GN - sem I an 2022
Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final- GN - sem I an 2022
Structura plângerilor în funcție de categorie, concluzia analizei și respectarea termenului legal - GN - sem I an 2022
Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final- GN -sem I an 2022
Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - Gaze Naturale - an 2021
Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri Energie Electrică - an 2021
Structura plângerilor în funcție de categorie, concluzia analizei și respectarea termenului legal - Gaze Naturale - an 2021
Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - Gaze Naturale - an 2021
Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri Energie Electrică - an 2021
Structura plângerilor în funcție de categorie, concluzia analizei și respectarea termenului lega - Energie Electrica - an 2021
Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final- Energie Electrica - an 2021
Sinteza modului de soluționare și măsurile corective aferente categoriilor de plângeri - Gaze Naturale - sem II, 2021
Structura plângerilor în funcție de categorie, concluzia analizei și respectarea termenului legal - Gaze Naturale - sem II, 2021
Structura plângerilor în funcție de modul de preluare și tipul clientului final - Gaze Naturale - sem II, 2021
descarcă